sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

de tijd voor de auto is wat verdwenen omdat ik nu op internaat zit in het leger voor 3 jaar en dus enkel in het weekend thuis ben.
heb daarnaast ook de velg dan maar afgezegd want dat kon echt niet, was al 3maanden aan het wachten en ja nu hoefde het ook niet meer voor mij.
zal eens gaan navragen om te laten maken, en dan afdraaien zodat we lager kunnen vanvoor. heb nog wel wat plannen enzo, maar zal niet allemaal voor nu zien.
 
spijtig dit te horen Sidrik! maar ik wens je heel veel succes in je opleiding bij het leger ;) af en toe lekker in het weekend werken aan je auto als ontspanning Stick Out Tongue ja das inderdaad wel heel stom van je velg. gewoon laten maken zou ik zeggen Big Grin
 
bedankt ! ;) tot nu toe één van de zwaarste 2weken overleefd in het leger, en nu maar volhouden zeker Big Grin
zullen zeker proberen in het weekend verder te doen, alleen alles regelen gaat beetje moeilijk enkel op ene zaterdag.
moet effe de tijd vinden, als het er wat rustiger aan toe gaat bij het leger, want momenteel is het druk druk druk :)
maar houd jullie nog wel op de hoogte
 
Ah, kan wel zijn wat je zegt. Maar heb eerder het gevoel dat ze aanlopen in de kasten zelf (plastieken kuipen). Nu, als ze aan die overgang zouden aanlopen, zou dat kwaad kunnen? :)
Thanks voor de info alleszins en sorry @sid voor het 'vervuilen' van je topic Stick Out Tongue
 
maakt niet uit daniel, zie net dat maq racing dat ook doet, es informeren bij hem, uh ja ik raak ook steeds dat schroefje wat vooraan inde kasten zit, maar bij mij zijn ze al veel weggeschuurd, enkel klein deeltje waar de schroef nog op vast geschroefd zit is er nog, de rest is al afgebroken, ma zolang de bumpers blijven zitten is er geen probleem vandaar de vraag om toch maar te laten afdraaien zodat ik niet meer raak, en natuurlijk ook lager kan vanvoor Stick Out Tongue
 
Kassen aanpassen? of uwe et wat laten afdraaien? Ik heb 8j et 35 en dat is ook al heeeel nipt, vooraan moet zoiso anagepast worden aan de plaats waar gardebou en bumper samen komen.

Er zijn op eBay voor spatborden te verkrijgen voor de polo 6r, die per zijde 2,5cm(!!!) breder zijn dan origineel :mrgreen:
Sluiten overigens wel keurig aan op de verdere reguliere lijnen van de polo ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!