ja dat is de bedoeling dat hij laag gaat eh , kan eventueel nog altijd pot terug zetten en omhoog draaien, en keuring dat boeit niet ik ga pas binnen een paar jaar naar keuring, ga niet naar keuring voor verlaging en nu kom ik ook niet door de keuring hoe hij nu staat, moet in de winter naar de keuring gaan want kom niet met deze velgen erdoor, buiten de kassen en klein beetje camber achteraan (niet regelbaar), en als ik dan toch eenmaal bezig ben voor de keuring vanvoor hoger te zetten kan ik gelijk ook gewoon achteraan terug de originele kw veren steken op een dagje is dat wel gefixt enkel beetje problemen met de flikken als ze me aanhouden maarja dan verzinnen we wel iets.
@ibifaho, sorry niet gezien dat deze vol was, hij is leeg gemaakt dus je kan pm zenden
@gewoonjan: tja ik weet niet, is er wel een h&r ultralow voor een polo 6r ? en deze is nog altijd duurder denk ik als de kw en vind kw misschien toch wel wat beter kwalitatief gezien, enige nadeel dat ze niet zo laag gaan maarja daar is dus altijd een oplossing voor eh
@ibifaho, sorry niet gezien dat deze vol was, hij is leeg gemaakt dus je kan pm zenden
@gewoonjan: tja ik weet niet, is er wel een h&r ultralow voor een polo 6r ? en deze is nog altijd duurder denk ik als de kw en vind kw misschien toch wel wat beter kwalitatief gezien, enige nadeel dat ze niet zo laag gaan maarja daar is dus altijd een oplossing voor eh