sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

ja dat is de bedoeling dat hij laag gaat eh Big Grin, kan eventueel nog altijd pot terug zetten en omhoog draaien, en keuring dat boeit niet ik ga pas binnen een paar jaar naar keuring, ga niet naar keuring voor verlaging en nu kom ik ook niet door de keuring hoe hij nu staat, moet in de winter naar de keuring gaan want kom niet met deze velgen erdoor, buiten de kassen en klein beetje camber achteraan (niet regelbaar), en als ik dan toch eenmaal bezig ben voor de keuring vanvoor hoger te zetten kan ik gelijk ook gewoon achteraan terug de originele kw veren steken op een dagje is dat wel gefixt enkel beetje problemen met de flikken als ze me aanhouden maarja dan verzinnen we wel iets.

@ibifaho, sorry Big Grin niet gezien dat deze vol was, hij is leeg gemaakt dus je kan pm zenden ;)
@gewoonjan: tja ik weet niet, is er wel een h&r ultralow voor een polo 6r ? en deze is nog altijd duurder denk ik als de kw en vind kw misschien toch wel wat beter kwalitatief gezien, enige nadeel dat ze niet zo laag gaan maarja daar is dus altijd een oplossing voor eh Big Grin
 
@gewoonjan: tja ik weet niet, is er wel een h&r ultralow voor een polo 6r ? en deze is nog altijd duurder denk ik als de kw en vind kw misschien toch wel wat beter kwalitatief gezien, enige nadeel dat ze niet zo laag gaan maarja daar is dus altijd een oplossing voor eh Big Grin

Die is er zeker wel ;)
De duitsers zijn er iig dol op Stick Out Tongue

Qua oplossingen, ik hoop dat de veren van ibifaho voor jouw werken! ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
nee, nee dat zijn verkorte kw veren (niet afgeslepen ofzo eh) is speciaal gemaakt om lager te gaan deze kunnen ongeveer het dubbel zakken kan nu iets van een 60 mm of 80mm zakken en deze zullen ronde de 120-140mm liggen. daarnast pas ik ze eerst vooraleer ik ze koop zodat ik kan kijken hoe de auto ligt etc.. niet dat dadelijk mijn kas op de band ligt want dan gaat het niet. ;)
 
deze middag de korte kw veren bij ibifaho gaan halen, en al eens gepast bij hem zijn thuis op het laagste, maar dan is het niet meer rijdbaar denk ik, of beter gezegd weet ik zeker :lol:, toen thuis aangekomen meteen potjes terug gesplaatst met de nieuwe veren en ietsje minder als half omlaag gedraaid, wachten tot zondag avond voor nog wat verder te zakken omdat dan kassen worden gerold, nu ligt hij ongeveer een cm of 3 lager als voordien (schuurt al wel, maar dan moeten we gewoon wat rustigere rijden tot zondag zeker haha)
@ibifaho nice 2 meet you Stick Out Tongue
 
En dat met die wegen in België! Vanmiddag 5 uur vanaf Parijs terug gereden, je zou er een hernia aan overhouden Stick Out Tongue Vooral richting de grens met Eindhoven is het slecht wegdek zeg!
 
ja is echt een schade, je moet altijd opletten als er kuilen of bulten in de weg zitten, zelfs op de snelweg is het oppassen. nu vind het qua comfort nog niet zo slecht, voorin merk ik niet zoveel verschil als van te voren, die wat achterin zitten vinden het wel erg hard maarja xd daar heb ik geen last van Stick Out Tongue net terug van bosstatement, had er wel wat meer van verwacht eerlijk gezegd
 
nog steeds geen nieuwe updates, jammer genoeg had het ook liever anders gezien.
ben nog altijd aant wachten op die ene velg die ik beschadigd heb, rotiform ligt ver achter qua productie zit nu al 2 maandjes aant wachten pff.
heb hem wel weer ietsje omlaag gedraaid band zit nu lichtjes in de kas alleen vanvoor ligt hij nog hetzelfde kan niet verder zakken, omdat ze ietwat te breed komen, dus nu zal het wachten zijn tot dat de velg binnen is deze dan vanvoor laten afdraaien, 2,5cm vanvoor benutten en dan ligt hij voor mij perfect. had al hier en daar gevraagd voor gti grill maar die konden ze niet verkrijgen en ik ga hem niet bij de dealer kopen daar is hij mij wat te duur. dus als iemand 1tje te koop heeft, let me know ;) (geen rommel van op ebay enzo, vertrouw die zaakjes allemaal niet ;))
ps: rotiform sticker is ook besteld, zal samen toekomen met de velg
 
momenteel hoe hij er vanachter bij staat incl korte veren, nog steeds wachtende op mijn velg vanvoor grr!

oa2bdd.jpg


29c7tp2.jpg
 
bedankt :)
ben wel tevreden hoe hij nu ligt achteraan, raakt heel lichtjes dus dat is niet echt een probleem, alleen vanvoor ben ik nog niet tevreden dus daar zullen we nog iets voor moeten vinden, kassen zijn wel al uitgerold. zowel vooraan als achteraan ;)
 
kassen verbreden zal het helaas niet worden, vind dat niet zo mooi tov de achterkant dan, en dan zou je ook nog een tweede setje kassen moeten hebben want verbrede kassen krijg je zelden verkocht dus dat vind ik weg gegooid geld. ik ben van plan om de twee voorste velgen van et 30 naar et 40 te laten afdraaien en als de banden versleten zijn komen er wss 185's of 195's op en dan zal het wel opgelost zijn zodat ik dan volledige draad kan opgebruiken.
qua comfort, tja ik ben het nu eenmaal gewoon, als mijn vader er in rijdt vindt hij het behoorlijk hard, ma dus zelf vindt ik het zeer goed meevallen, als je wilt mag je es meerijden dan weet je meteen hoe het rijdt ;) veren heb ik 2dehands gekocht van ibifaho dus ik weet niet hoeveel ze nieuw kosten ;)
 
pff en we blijven wachten, dan paar ideetjes opgedaan om eens een paar maandjes mee rond te rijden, velgen in het wit plastidippen en dan paar accenten nog aanbrengen zoals de latjes van de grill of iets in die aard of in't blaze yellow
rc25h2.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!