sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

nou 1500 euro vind ik duur genoeg haha, maar dit zal dan iets goedkoper zijn, k'heb geen zetelverwarming etc..
ik ga ze denk ik eens mailen hoeveel dat kostplaatje ongeveer zal zijn zodat ik een idee heb misschien als het meevalt, dat ik dan binnen een paar maanden een beslissing neem (zodat ik terug wat geld heb verdiend met werken :grin:)
 
ja daar heb je we een beetje gelijk in, ma ik vindt dat het originele interieur iets mist, daarom was ik even op zoektocht gegaan, weet zelf nog niet als ik het ga doen ga het eens laten bezinken en dan zien we wel;)
 
paar uurtjes geleden snel nog even vooraan wat lager gedraaid (hopelijk ga ik niet te veel schuren Big Grin)
voor dat we morgen naar eurosunday vetrekken, zoals hij nu staat, op't laagst achteraan met stelschroef weg en vooraan nog 2,5cm draad over
70al34.jpg

2rfd8vk.jpg


overgebleven draad (zal wss benut worden nadat de kassen worden gerold)
118lzb6.jpg
 
dankje, heb wel al beetje de gevolgen moeten dragen door hem wat lager te leggen beetje lak weggeschaafd aan de kassen (onderaan dus je ziet het niet echt)
en daarnet al meteen paar mensen aangehouden echt belachelijk, politie heeft niks anders te doen dan wachten tot dat ze naar huis rijden, had het geluk dat ze net bezig waren met iemand anders zodat ze mij niet aan de kant konden zetten :razz:
 
even wat foto's gaan nemen:
30v0tg7.jpg



mb5yep.jpg



2dtdp8y.jpg



3027ugw.jpg


eventuele plannen die gaan komen volgende maand: gti grill, latjes wit spuiten, gti badge vervangen door een gtd, deze gtd badge dan ook wit spuiten, vw embleem/logo matzwart, grote voorruit sticker van rotiform in het wit, drl verlichting donkere folie overtrekken
 
@ibifaho rotiform zul je bedoelen ?:razz: wss gewoon vergist, kan gebeuren ;) enkel doen ze dat gewoon om aan geld te komen pff, laten we lekker die 'tuners' boetes uitschrijven die hebben toch geld genoeg NOT.
tijmi, moet eerst even mijn grilletje nog gaan kopen heb deze ook nog niet:smile: en ja het enige probleem is, dat je niet echt bij de deur woont voor z'n kleinigheidje te komen halen:sad:hoeveel heb jij betaald als ik vragen mag, alleen ben aant twijfelen GTD, TDI of gelijk op de foto OEM, vind OEM ook wel ontzettend knap en heb dat nog nooit gezien irl.
alleen dan weer de vraag waar zou die dat vandaan hebben :-(
 
Bestaat er geen post meer in België dan. Als je mij een pm stuurt met je adres dan stuur ik hem op. Kost je niks dus. Kost mij een postzegel

Oem is ook vet. Ik zie de pm wel voorbij komen als je interesse hebt
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!