sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

hmm ben aant twijfelen om dan ook maar te gaan :) dan kan ik eens alle knappe wagens zien haha
ja had ik ook al aan gedacht maar ik denk niet dat ik dat wiel in het koffer krijg is te groot/breed en al helemaal niet met de band eromheen dus dat gaat niet lukken voor als reservewiel ik ga gewoon mijn band er terug laten afhalen en dan die terug op de nieuwe velgen laten zetten anders moet ik ook nog eens z'n 100 euro voor een nieuwe band betalen, beetje gekke werk. want vinden jullie ervan om ze helemaal te laten polijsten vinden jullie dat mooi of ook niet echt? ik denk dat dat te bling bling wordt, niet?
 
Polisjten is de hel om te onderhouden als ge ze niet 'elke dag' wast éh. tenzij Stefan er nog een laag vernis over doet valt het mee. Maar persoonlijk zou ik het niet doen ze laten polieren, gaat te veel 'bling bling' zijn zoals je zegt. Die velg is 'te vol' om volledig te polieren.

Aléja dat is mijn mening natuurlijk.
 
ja dat dacht ik ook al, hmm ben nu aant denken om misschien iets te regel met dvx performance en dan van daaruit naar de meet and greet te gaan Stick Out Tongue
woon jij misschien in de buurt van londerzeel mechelen misschien dat we dan samen kunnen opgaan ofzo alleen hoe lang zou het duren om te laten chippen duurt zoiets lang?
want als het al langer als 2uur duurt gaat het al niet.
en hoe zit het eigenlijk als ik mijn wagen laat chippen dan verloopt de garantie waarschijnlijk? (heb de auto nog geen 2jaar)
en de garage gaat dan zeer moeilijk doen als ik daar eens naar toe moet gaan, vermoed ik
 
Als er een probleem is met de motor en ze zien dat hij gechipt is hang je eraan met je garantie. ;)
Zelfs als de software weer origineel is gezet kunnen ze het nog altijd zien (toch bij bmw bij vw weet ik het niet 100%)

Ja londerzeel/mechelen is niet ver van hier, kwartiertje ofzo. Dvx is wel eene die zijn vak kent, de mijne is 2jaar en half door hem gedaan geweest ook.
 
heb dvx mail gestuurd,voorlopig is enkel via externe box te chippen (maar dat wist ik eigenlijk al), maar zij zijn daar geen voorstander van, maar dat wil niet zeggen dat ze het niet doen ze wouden me graag helpen. hmm twijfel twijfel, wat zou ik het beste doen:confused:
en ik zie nog wel als ik naar de meet and greet kom, hangt er een beetje van af ;)
 
ruitenwisser achteraan verwijder, glazen stopje geplaats en kleine antenne geplaatst.
nu aant wachten op rotiform stickers die nog binnen moeten komen (voor op de voorruit)
wat zouden jullie doen, zwarte of witte sticker?
wintersetje zal er helaas niet komen vanwege onvoorziene kosten :s
 
ja dat vond ik ook, wit zie je beter, zwart valt niet zo fel op, maar nu is de vraag zou ik het laten opvallen of niet Stick Out Tongue
foto komt eraan, mijn zus heeft snel mijn wagen genomen grrrr.
alleen de afwerkign rond het stopje moet nog wat beter, volledig nog afdichten of met tec7 ofdergelijke
net terug van fabolous tuning day, dam wat stonden daar dikke wagens ondermeer ook polo's
 
foto antenne, foto van glazen stopje komt nog moet nog drogen en dan hopen dat ie mooi gelijk et het raam staat (Wat een geklommel op dat stopje te plaatsten pff, het moet waterdicht zijn, gelijk met raam komen dus dat moet gelijmd worden ma omdat precies zo te krijgen, krijg er een beetje de schijt van, al 3keer opnieuw moeten proberen)
e7dmdv.jpg
 
foto antenne, foto van glazen stopje komt nog moet nog drogen en dan hopen dat ie mooi gelijk et het raam staat (Wat een geklommel op dat stopje te plaatsten pff, het moet waterdicht zijn, gelijk met raam komen dus dat moet gelijmd worden ma omdat precies zo te krijgen, krijg er een beetje de schijt van, al 3keer opnieuw moeten proberen)
e7dmdv.jpg

Stukken beter dan dat lange sprietje op het dak Stick Out Tongue.

Hoe zit het met het radio ontvangst? Kun je alles goed ontvangen?
 
ja heb tot nu toe geen verschil gemerkt heb de radio wel nog niet veel opgehad, meestal cd of mp3 opstaan :)
de voornaamste bekende zenders kan ik nog steeds goed ontvangen.
nu net even gekeken naar het stopje ARGGG, is het net wat te ver naar binnen gezakt maar krijg dat niet meer omhoog geduwd valt steeds terug.
ik ga het gewoon zo laten nu even een dagje laten drogen en dan morgen aan de buitenkant wat silicone (zwart) spuiten dat de afwerking wat beter is en er natuurlijk geen water in gaat lopen.
 
hier al een voorproefje, morgen zal wel alles droog zijn en dan komt er een fatsoenlijke foto ;)
21bt9gh.jpg


volgende update zal sticker zijn en misschien ook in ene weg achteraan potje onderuit alleen had ik mij hier al over geïnformeerd, hij zei dat ik maar z'n cmtje zou zakken, nu ben ik aant twijfelen is dat het wel waard? al die miserie die er achteraf dan weer komt bijkijken voor terug er tussen te zetten voor keuring enz.
er is zeker geen andere oplossing om hem vanachter wat lager te zetten zeker? (wat niet te veel geld kost) en btw mijn ouders zijn al ferm aan het zagen dat ik er niks meer aan mag veranderen, dus het moet achter hun rug gebeuren Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!