sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

ik ga maar eens met langs gaan bij DVX voor te laten chiptunen horen wat hij zegt, tegelijkertijd ook vriend zijn auto laten tunen (astra h)
want er zit mij toch wel een beetje teveel prijs verschil tussen JD en DVX terwijl ik ook alleen maar complimenten en goed reacties zie van DVX vandaar mijn keuze.
 
en jawel hoor het lot heeft toegeslagen !!
lampje in de auto ging niet aan, ik keek er een seconde naar ofzo en BAM! vol tegen de stoeprand aan en ook nog eentje die zeer hoog is.
met als wonder snel het stuur nog kunnen omgooien en zo met een geluk niet tegen een verkeersbord opgereden,
gevolg: velg van voor helemaal naar de haaien (gelukkig is het maar één velg), ik vrees ervoor dat ze dit niet meer kunnen herstellen de halve velg rond volledig geschuurd en zo een 10 cm de velgrand volledig weggeschaafd (lees: stukjes eruit) :s:-:)cry:
foto's volgen nog morgen is te donker om foto's te maken op dit moment
 
foto's schade:
hvxqfs.jpg

343oj2a.jpg

x0p9n8.jpg

kd347n.jpg

(ik heb het zo goed mogelijk op foto proberen vast te leggen)
als iemand misschien weet wie dit kan herstellen, kan je me altijd wat laten weten ;)
 
ja dat vraag ik mij ook af,omdat het ook nog eens machinaal bewerkt is de voorkant van de velg (soort frees profiel) en ik denk als je dat hersteld niet hetzelfde gaat zien en toch wel veel verschil gaat zien :???:
 
nu woont er wel iemand bij mij in de buurt die is daar redelijk bekend om, opknappe van velgen enzo (puc polish) woont niet ver van mij dus kan misschien eens vragen aan hem als hij dit hersteld krijgt je weet maar nooit, dan nog een vraagje ik schuur echt enorm veel in mijn kasten, begint zelfs een beetje vervelend te worden kan niet fantsoenlijk heuveltje op (ik lig hoog genoeg van de grond ma gewoon mij banden schuren in de kast)
hoe krijg ik dat het beste verholpen want anders rij ik straks dat ook nog naar de knoppen, gewoon laten uitrollen of helpt dat niet echt?
 
even een vraagje hebben jullie dat ook dat je je voorste ruitenwisser aan de passagierskant niet omhoog kunt doen als de wissers omlaag zijn, (vb als je de auto gaat wassen doe ik deze altijd omhoog) de ruitenwisser komt tegen de motorkap aan als jullie weten wat ik bedoel?
daarnaast ben ik aant kijken voor achterste ruitenwisser te verwijderen ziet er toch ietsje cleaner uit.
 
ibifaho ik weet niet ga jij? is nogal ver rijden voor mij ben minimaal 3,5uur kwijt aan rijden(heen en terug):oops:
zo te zien komen er wel veel mensen naar toe.
@xander mag ook gewoon op zijn hollands(maastrichts) voetbal tenslotte in nederland dus dat is niet zo een probleem:grin:
uh nog geen vordering heb stefan (puc polish) gecontacteerd, ben aant wachten op de prijs hoeveel dat ongeveer gaat kosten.
hij had wel al gereageerd ma als hij dat hersteld ga ik dat blijven zien want hij moet dat polijsten en dat verschil zie je dus hij stelde voor om alle velgen te laten polijsten maar denk dat dat de rotiforms gaat 'verneuken' dus het gaat waarschijnlijk gewoon een nieuwe velg worden vermoed ik (250 euro) polijsten zal ook wel rond die prijs liggen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!