sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

ma bij een 6r zit er een schroefje afgedekt (denk ik toch) bij de wielkast volgens mij schuur ik daar tegen als ik draai, want als ik voel dan steekt dat ietsje meer uit als de kast zelf en tussen het schroefje en de band is minder ruimte dan tussen de kast zelf want zou het maar raar vinden als ik nu al zou schuren aan de wielkasten zelf. dus zo erg denk ik niet dat dat is en heb het vooral als ik links afdraai.
 
ah, ik dacht net dat ie dan tegen de buitenkant kwam, maar ik ga es volledig draaien en als ik dan get hoor dan stop ik even (als het in een wijk is) en dan probeer ik eens te kijken/voelen waar die raakt dan weet ik het direct :)
 
straks als het een beetje meezit even velgen eronder zetten (zonder band) om te kijken hoe ze eronder staan en hoe ver ze naar buiten komen, foto's volgen nog later op de dag of morgen ;)
 
zal jullie niet langer in spanning houden, als verassing staan de velgjes er al onder!! heb ze in plaats van gewoon gepast meteen banden gaan halen en dan meten laten omzetten verwacht toch niet meer zo een heel slecht weer ( en zowel laat ik het autoke gewoon die dag binnen staan Big Grin).
et voila:










vind het persoonlijk zelf zeer geslaagd Stick Out Tongue

enige probleem zal de auto morgen of dergelijk even vanvoor beetje omhoog draaien, want bij ieder miniem hobbelt als ik draai raak ik mijn kasten dus kan er niet fantsoenlijk meerijden ook over elk klein heuveltje raak ik het dus zal ie een cm ofzo omhoog gaan. daarnaast steken ze heeel lichtjes uit vind dat wel goed staan :)
 
ja maar als ik afdraai heb ik amper ruimte, krijg er nog niet eens mijn pinkie tussen en schuurt enorm veel amper rijdbaar had even toertje gedaan, en al snel terug naar huis moeten komen
ps: kom nu zelfs geen enkele drempel op gaat gewoon niet schuurt gewoon zo fel dat bumper beweegt. (op de foto toont hij niet zo laag maar in het echt is ie veel lager enkel vanachter is hij wel nog beetje hoog maar dat laat ik zo vind het goed zo ;) )
 
Van te voren had ik wat bedenkingen bij deze velgen, maar nu ik ze zo onder je Polo zie, vind ik het toch wel geslaagd! Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!