jh ik moet nu al maar met 10 per uur ofzo er over gaan en soms heel dwars in de wijken want de voorkant geraakt er anders niet over heb al flink liggen schuren (zelfs de bumper vanvoor lichtjes geschuurd aan de onderkant :s).
ik zal dan maar eens kijken om hem zelf wat omhoog te schroeven ik ga gewoon even meten hoeveel hij nu van de grond ligt en dan gewoon eens beginnen met 2streepjes te trekken met een stift en dan eens 2 of 3 toeren draaien en eens kijken hoe hoog hij dan ligt als hij dan goed ligt dan laat ik het staan als het verkeerd is kan ik nog steeds terug draaien zodat hij op de exacte positie terug komt te staan. dan vervolgens als hij hoger ligt effe naar de dealer gaan voor lichten af te stellen dan weer naar garage voor uitlijning enz.. als dat dan in orde is kan ik een afspraak maken voor de keuring.
ps: als hij op het laagste staat van achter dat maakt niet uit met de keuring of zou ik hem achter ook een draai of 2 omhoog zetten?
enkel het probleem is, OSP die wat het schroefsetje heeft geplaatst die heeft een papier ingevuld met daarop de hoogte van de auto voor de verlaging en na de verlaging zodat ik dan hiermee kon aantonen dat hij zo altijd heeft gelegen maar als ik dan zelf hem omhoog draai gaat hij nooit op die hoogte liggen als wat zei op papier hebben gezet en ik denk dat de keuring daar niet blij mee gaat zijn ( ook al zou die hoger liggen dan wat op papier staat) of zie ik dit verkeerd?
ik zal dan maar eens kijken om hem zelf wat omhoog te schroeven ik ga gewoon even meten hoeveel hij nu van de grond ligt en dan gewoon eens beginnen met 2streepjes te trekken met een stift en dan eens 2 of 3 toeren draaien en eens kijken hoe hoog hij dan ligt als hij dan goed ligt dan laat ik het staan als het verkeerd is kan ik nog steeds terug draaien zodat hij op de exacte positie terug komt te staan. dan vervolgens als hij hoger ligt effe naar de dealer gaan voor lichten af te stellen dan weer naar garage voor uitlijning enz.. als dat dan in orde is kan ik een afspraak maken voor de keuring.
ps: als hij op het laagste staat van achter dat maakt niet uit met de keuring of zou ik hem achter ook een draai of 2 omhoog zetten?
enkel het probleem is, OSP die wat het schroefsetje heeft geplaatst die heeft een papier ingevuld met daarop de hoogte van de auto voor de verlaging en na de verlaging zodat ik dan hiermee kon aantonen dat hij zo altijd heeft gelegen maar als ik dan zelf hem omhoog draai gaat hij nooit op die hoogte liggen als wat zei op papier hebben gezet en ik denk dat de keuring daar niet blij mee gaat zijn ( ook al zou die hoger liggen dan wat op papier staat) of zie ik dit verkeerd?