sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

jh ik moet nu al maar met 10 per uur ofzo er over gaan en soms heel dwars in de wijken want de voorkant geraakt er anders niet over heb al flink liggen schuren (zelfs de bumper vanvoor lichtjes geschuurd aan de onderkant :s).
ik zal dan maar eens kijken om hem zelf wat omhoog te schroeven ik ga gewoon even meten hoeveel hij nu van de grond ligt en dan gewoon eens beginnen met 2streepjes te trekken met een stift en dan eens 2 of 3 toeren draaien en eens kijken hoe hoog hij dan ligt als hij dan goed ligt dan laat ik het staan als het verkeerd is kan ik nog steeds terug draaien zodat hij op de exacte positie terug komt te staan. dan vervolgens als hij hoger ligt effe naar de dealer gaan voor lichten af te stellen dan weer naar garage voor uitlijning enz.. als dat dan in orde is kan ik een afspraak maken voor de keuring.
ps: als hij op het laagste staat van achter dat maakt niet uit met de keuring of zou ik hem achter ook een draai of 2 omhoog zetten?
enkel het probleem is, OSP die wat het schroefsetje heeft geplaatst die heeft een papier ingevuld met daarop de hoogte van de auto voor de verlaging en na de verlaging zodat ik dan hiermee kon aantonen dat hij zo altijd heeft gelegen maar als ik dan zelf hem omhoog draai gaat hij nooit op die hoogte liggen als wat zei op papier hebben gezet en ik denk dat de keuring daar niet blij mee gaat zijn ( ook al zou die hoger liggen dan wat op papier staat) of zie ik dit verkeerd?
 
@ explorator ik denk dat ik hem zo ga laten staan van achter, mij stoort het niet echt want ik heb der niet z'n goed gevoel bij als ik stelpotje enz eronderuit haal want dat geeft alleen maar weer meer problemen dus dat laat ik allemaal mooi zitten zoals het nu is Big Grin.
zelf weet ik ook niet hoe en wat met de keuring ben nog nooit naar de keuring geweest zal de eerste keer worden dus het zal afwachten en hopen dat hij goed gekeurd wordt.
 
vanaf het center van het wiel tot de spatbordrand : voor de verbouwing achteraan: 370mm
vooraan: 350mm
na de verbouwing achteraan: 340mm
vooraan: 320mm
dus eigenlijk is hij zogezegd maar 3cm voor en 3cm achter gezakt
ma hij ligt nu veel lager
 
heb net even gekeken had iets vanrond de 10-11 maar kreeg het vooraan niet onder de auto gestoken en met die voorste plastice lip al helemaal niet, maar dat is geen vast deel aan de auto veronderstel ik eh maar ook dat metalen plaatje bij je wiel net onder de veringen kreeg ik er niet onder gestoken pak weg z'n 2cm te laag misschien iets minder
 
ik denk dat ik het beste gewoon terug naar OSP ga volgende week en hem gewoon zeg van zet hem mij op keurings hoogte zodat ik naar de keuring kan gaan zonder enige problemen (met een gerust hart als ik het zo mag zeggen). en dan kom ik na de keuring terug. hopelijk gaat mij dat weer niet geld kosten ik koop ook al mijn velgen (die al genoeg geld kosten) en al mijn wasproducten voor de auto daar. dus dan mag hij dat naar mijn weten ook wel effe gratis doen. en tevens ben ik ook al eens voor niets naar daar gereden omdat hij zijn afspraak was vergeten dus kan hij het hiermee wel goed mee maken toch ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!