sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

ja maar veren zijn niet zo goedkoop neem ik aan? zullen wel meer als 100 a 200 euro gaan kosten?
uhm url werkt niet: Sie haben einen ungültigen oder nicht mehr gültigen Link aufgerufen. (ps ik kan totaal geen letter duits haha)
kan wel uit de url afleiden dat het over een gti grill gaat met gtd logo misschien de link naar marktplaats of dergelijke?
alvast bedankt ;)
 
Grote kans dat je je inderdaad eerst moet registreren.

Kun je duits wel lezen en begrijpen wat er staat? Stick Out Tongue
Ik kan het namelijk wel lezen en begrijpen, spreken gaat heel hakkelig, maar kan me wel verstaanbaar maken. En schrijven is voor mij echt een ramp, ik ben nog erger dan google translate zegmaar :lol:

Maar de meesten begrijpen ook wel engels, dus zo kom ik rond op die site als ik wat post Stick Out Tongue
Dus allicht dat het engels dan jouw redmiddel zou kunnen zijn?
 
VW  6R  1.2TDI 
heb me net geregistreerd, duits tja ik kan het eenmaal niet haha, ook niet echt lezen of begrijpen (heel soms dat ik wel weet wat er staat)
engels tja dat gaat nog wel, kan wel een beetje de basis zal ik maar zeggen. uh heb net gekeken ik kan niks openen wat te koop staat op marktplaats, het ligt dus niet aan die url, maar waarschijnlijk gewoon dat ik niet op de duitse marktplaats geraak ofzoiets.
 
resultaat:
20hlylh.jpg

5af1q0.jpg
 
gisteren even een namiddagje bezig geweest om potjes ervan onder te halen (vooral als je het nog nooit hebt gedaan Stick Out Tongue), nu het enige wat nog ''zou'' moeten gebeuren om hem goed te leggen, kasten uitrollen en terug 1,5cm vooraan omlaag.
 
ja keuring gebeurt pas over een jaar a 2jaar, en vindt het zelf ook een enorm verschil. alleen het moeilijke was gewoon ik geen brug had en zo van die prul krikjes dus moest voorzichtig te werk gaan (band onder de auto leggen etc..) en 3 krikken nodig 2 voor aan beide kant en 1tje voor terug de ophanging omhoog te brengen om deze terug vast te zetten want kreeg dat niet met de hand opgetild haha en ook nog es 2 keer alles moeten loshalen, toen ze er voor de eerste eronderuit waren kloptje er iets niet 1 kant stond ietsje hoger als de andere, waarschijnlijk de veer die niet goed zat, dus weer alles moeten loshalen (en alles met sleutels, niet met een boleneur en dat duuuuurt lang xd)
 
even wat rond gezocht op het net kwam ik dit tegen, toen dacht ik dit wil ik ook!!
Fotogalerij
het gaat om het interieur van de witte polo met zwarte velgen (rood/oranje leder)
alleen krijg mijn ouders niet overtuigd om het te laten doen (zei vinden dat ik te veel geld verspil aan de wagen pfff)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!