sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

ja die polo is echt een dikke bak, vind de verbrede kassen ook wel goed staan ze!
uhm ik ga eerst hier en daar wat informeren als ik misschien gewoon aan aparte letters kan komen, ik zal je nog iets laten weten tijmi als ik je badge overkoop goed?
 
gratis hoeft ook niet hoor, je hebt er zelf ook voor betaald dus :grin: ma ben gewoon aant twijfelen als ik niet apart O E en M letter koop en deze dan gewoon plak of iets in die aard ben er nog niet helemaal aan uit :S
 
ja dacht het ook al haha, vandaag wel beetje vervelend ding gebeurt z'n verekte vrachtwagen chauffeur dacht even een tracktor en daar achter nog eens een vrachtwagen in te halen, ma hij ging die zo langzaam voorbij dat het het einde van 2 strooksbaan was waardoor hij over de witte lijnen reed en waar dus onzettend veel vuiligheid ligt, met als gevolg 10tallen sterretjes in mijn ruitwaarvan 2 redelijke en de rest heel kleintjes en steenslag op de motorkap grr !
 
gelukkig ben ik verzekerd voor die sterretjes op de voorruit alleen de steenslag daar kan ik niks aan doen, ga niet men hele motorkap opnieuw gaan spuiten voor die paar tikkeltjes erop
 
als je de grill bij de dealer koopt, zit er badge op trouwens, je kan gwn de "I" v GTI er af halen (met een oud bankpasje, heel goeie tip. hier ergens op het forum gevonden trouwens) en daarna de D van TDI vanop de achterkant er op plakken met siliconen, altans, zo heb ik het gedaan. maar jij wou de grill met witte lijnen zeker ?
 
Of nog beter, plasti dip halen. Kunt ge nog makkelijk van kleur wisselen. :smile: + blijft ge een 'echte' gti grill hebben, als ge die gaat beginnen schuren voor een ander kleur is die niets meer waard.

heb je da zelf al eens gebruikt ? die plasti dip. heel het product lijkt me een beetje ongeloofwaardig, wat gebeurt als je je auto wast? Je kan trouwens ook nog wrappen.
 
ja ik ga het ook plastidippen in't wit, als ik het dan beu ben kan ik het er zo aftrekken, is echt handig z'n spuitbus en met wassen dat maakt niet uit dat blijft gewoon zitten,vw embleem weet ik nog niet precies hoe of wat denk gewoon chromé laten. heb nu ook rotiform sticker besteld in het wit voor op de voorruit normaal volgende week velg binnen dan mario van maq racing contacteren voor kassen rollen, plat smijten, informeren voor achteraan lager te kunnen, kortere veren van kw of iets dergelijks, dus we weten weer wat te doen ghaha
 
heb je da zelf al eens gebruikt ? die plasti dip. heel het product lijkt me een beetje ongeloofwaardig, wat gebeurt als je je auto wast? Je kan trouwens ook nog wrappen.

Ja vaak, zowel op mijn Polo als Golf al aantal stukken geplastidipped. Super product. wrappen is veel moeilijker & duurder. Wrappen is wel steviger, maar als je bvb steenslag hebt kunt ge het bij plastidip gewoon bijwerken wat je bij folie niet kan.

Goeie keuze van Maq Racing! Ik hoor echt alleen maar positiefs vandaar komen.

Ik heb btw nog kortere veren liggen van mijn 9n3, normaal zijn die hetzelfde diameter als voor 6R. Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!