sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

je kan, het GTI embleem eraf klikken, heb zo ook een tijdje rondgereden, maar je ziet duidelijk waar het zou moeten komen, wat dus eigelijk op geen hol trekt, ik heb er gewoon GTD van gemaakt en er terug opgeklikt.

hieronder te zien met het embleem eraf geklikt

Nhc.jpg
 
Beste Sid,

Vraagje, ik ben aan het rondvragen bij dealers voor de kw v1.
Prijs ligt rond de 830/850 euro zonder montage. Wat heb jij ervoor betaald en wat is je ervaring ermee ? Staat hij bij jou op zn laagst? Neem aan dat kw wel kwaliteit is daarom vind ik die prijs wel redelijk.

En bestaan de blq's ook in 17inch ? Kan ze nergens vinden

Je wagen staat er super bij man !

Gr Noel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb de kw var 1, inox line welliswaar, voor ongeveer 1130 euro betaald inclusief montage. ik zou zeker voor de inox line gaan, zal je zeker geen spijt van hebben. gaat veeeel langer mee omdat deze niet roesten. altijd makkelijk omhoog en omlaag te draaien, mensen met ap of weitec heb wel vaker last, dat hun stelring vast geroest is en dan moeten ze die weer gaan afslijpen etc. de ervaringen wat ik ermee heb zijn wel goed. vooraal als je hem niet op het laagste legt zijn ze zeer comfortabel. ik heb hem op het laagste staan vooraan en achteraan alles eronderuit inclusief kortere veren. dat spreekt voor zich dat dit niet meer comfortabel rijd. stuitert behoorlijk veel maar ik ben daar nu al aan gewend en doe het ook veel voor het uiterlijk en show. als je puur voor het rijden doet zou ik hem niet op het laagste zetten ;).

blq's bestaan ook in 17'' je kan gewoon bij rotiform site kijken, prijzen staan wel in dollars erop :)
let wel op, blq's zijn al een beetje uit de markt aant gaan

en bedankt, hoop dat je er wat aan hebt

greetz

ps: ook niet overwogen om de streetcomfort te nemen als je veel km's aflegt ?
als ik opnieuw een auto heb of mss met deze na een paar jaar ga ik wel 100% zeker voor airride, veel comfortabelere om zeer laag te rijden, veel minder slijtage aan alles, veel minder uw hart vast houden als je ergens over moet etc. altijd de problemen dat je geen ondergrondse parking in kunt etc... ok je baalt wel 3keer zoveel maar dat heb ik er dan wel voor over
 
Tnx voor de info ! Ik heb het er zeker over om mooi laag te liggen en de street vind mijn portemonnee niet zo leuk ! Air is idd het allerbeste maar dat gooi je er niet zomaar in natuurlijk. Ik rij ongeveer 20.000 per jaar nu.
Waar moet ik op letten bij de BLQ ? ik heb op de roti site gekeken daar zijn ze uitverkocht. In Nederland heeft alleen carfantasy.nl de velgen als je even googlet zijn er alleen maar slechte referenties over deze zaak !
Ik ga een deze dagen even langs om te kijken of ze ze in het magazijn hebben liggen of dat ze ze meoten bestellen want dan is er alleen maar 18inch geloof ik.

Superlaag gaat wel moeilijk denk ik op de roti ofniet ? 8j steekt een stuk uit zag ik bij jou, maar t geeft m wel wat diks als ze net buiten de kasten komen Big Grin!
 
Tnx voor de info ! Ik heb het er zeker over om mooi laag te liggen en de street vind mijn portemonnee niet zo leuk ! Air is idd het allerbeste maar dat gooi je er niet zomaar in natuurlijk. Ik rij ongeveer 20.000 per jaar nu.
Waar moet ik op letten bij de BLQ ? ik heb op de roti site gekeken daar zijn ze uitverkocht. In Nederland heeft alleen carfantasy.nl de velgen als je even googlet zijn er alleen maar slechte referenties over deze zaak !
Ik ga een deze dagen even langs om te kijken of ze ze in het magazijn hebben liggen of dat ze ze meoten bestellen want dan is er alleen maar 18inch geloof ik.

Superlaag gaat wel moeilijk denk ik op de roti ofniet ? 8j steekt een stuk uit zag ik bij jou, maar t geeft m wel wat diks als ze net buiten de kasten komen Big Grin! Misschien laten rollen die kasten ofzo ?
 
bij carfantasy etc.... zijn allemaal replica's volgens mij, je moet ze gewoon bestellen bij rotiform of ergens in nederland een erkende rotiform dealer en dan krijg je ze na een week of 3 nu zijn ze terug in stock heb ik gezien bij rotiform ze waren inderdaad allemaal uitverkocht zowel de nue's als de blq's.
je moet gewoon et 30 nemen met steek 5x100 omdat et 20 veel te ver naar buiten komt en gewoon de 8j's nemen. tja 18 inch het heeft ook wel wat maar dan krijg je hem nog moeilijker verlaagd zonder te raken. zoals ik mijn setup nu heb met de banden kan ik men auto op de grond leggen zonder mijn kassen te raken. ik denk dat het beste is dat je 195/40 banden neemt is de midden weg van wat ik heb gehad. had eerst 205/40 maar daar raakte ik mijn kassen vooraan en schuurde hij lichtjes achteraan. nu heb ik 185/35 en nu lig ik op een kleine 3cm van de grond en nu heb ik nog een beetje speling tussen mijn band en kas wat eigenlijk ook niet de bedoeling was maarja so be it
 
bij deze de gti grill (embleem wordt nog veranderd na de winter) en ook terug de drl leds gestoken. ook een foto van de xenon en natuurlijk ook al in de wintermodus.
nu wel kleine downdate, heb men ring van men schroefset vanvoor stukje afgetrokken met omhoog te draaien toen ik er afschoot, nu krijg ik hem niet meer omhoog en omlaag, maar zal wel overslijpen en nieuwe bestellen.

bij deze de foto's

2n24ojo.jpg


2j12549.jpg


nxt36h.jpg
 
Aaaah, eindelijk een foto van mijn ex-xenons! Big Grin
Staat hem geweldig goed moet ik zeggen en de DRL leds zijn ook knap! ;)
GTI gril ziet er super uit, denk dat ik mij ook maar eentje ga aanschaffen...
Veranderd compleet de snuit van je wagen al is het maar een grilletje.
Vind het nog een nette wintermodus. Black on Black is altijd vet ;)
 
dankje, ik had liever een setje alluminium velgen gehad, z'n touareg velg of iets dergelijks kosten maar iets van een 200 a 250 euro. maar de banden dan nog es ben ik weer 6 à 700euro kwijt dat krijg ik effe niet betaalt, en de stalen moet ik houden want daar moet ik mee naar de keuring.
en ja z'n grill maakt behoorlijk veel, alleen nieuw vind ik ze te duur daarom heb ik even gewacht tot dat er 1tje 2de hands te koop kwam.
jouw wintersetup is ook nog vet! had het op fb gezien. en is het gelukt om potjes eronder uit te halen?
 
Ik had gewoon zoiets van mijn auto mag er mooi uitzien in de zomer, waarom ook niet in de winter? Big Grin
Ja, het is een hele investering maar ik ben van plan er 4 j mee te rijden of langer.. :)
als ze moesten oxideren ofzo (hoop van niet Stick Out Tongue ) dan laat ik ze zwart poederlakken.
wat kosten ze nieuw? 100-120 euro? 2de hands?
Ik ga morgen eens kijken om stelschroef er tussen uit te halen. Tim raadt me af om vanvoor nu nog te zakken.. Stick Out Tongue
 
ondertussen niet veel veranderd, enkel gti latjes wit gespoten, nu ben ik aant denken om oftewel mijn velgen te laten maken en wit of zwart(glanslak) te spuiten.
dan zou ik ook graag een zwarte gti achterbumper willen kopen, tweedehands ofzo iemand die mss ene weet staan mag altijd wat laten weten. dan eens proberen om mijn achterlichten smoke te spuiten. bij de dealer gaan horen voor een gtd badge voor op de gti grill. en dan wil ik als ik uiteindelijk een gti bumper kan kopen voor een goed prijsje dan wil ik ook de gti einddempers eronder. maar lukt dat bij een diesel, krijgen ze die einddempers op een diesel uitlaat geplaatst?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!