ik heb de kw var 1, inox line welliswaar, voor ongeveer 1130 euro betaald inclusief montage. ik zou zeker voor de inox line gaan, zal je zeker geen spijt van hebben. gaat veeeel langer mee omdat deze niet roesten. altijd makkelijk omhoog en omlaag te draaien, mensen met ap of weitec heb wel vaker last, dat hun stelring vast geroest is en dan moeten ze die weer gaan afslijpen etc. de ervaringen wat ik ermee heb zijn wel goed. vooraal als je hem niet op het laagste legt zijn ze zeer comfortabel. ik heb hem op het laagste staan vooraan en achteraan alles eronderuit inclusief kortere veren. dat spreekt voor zich dat dit niet meer comfortabel rijd. stuitert behoorlijk veel maar ik ben daar nu al aan gewend en doe het ook veel voor het uiterlijk en show. als je puur voor het rijden doet zou ik hem niet op het laagste zetten
.
blq's bestaan ook in 17'' je kan gewoon bij rotiform site kijken, prijzen staan wel in dollars erop
let wel op, blq's zijn al een beetje uit de markt aant gaan
en bedankt, hoop dat je er wat aan hebt
greetz
ps: ook niet overwogen om de streetcomfort te nemen als je veel km's aflegt ?
als ik opnieuw een auto heb of mss met deze na een paar jaar ga ik wel 100% zeker voor airride, veel comfortabelere om zeer laag te rijden, veel minder slijtage aan alles, veel minder uw hart vast houden als je ergens over moet etc. altijd de problemen dat je geen ondergrondse parking in kunt etc... ok je baalt wel 3keer zoveel maar dat heb ik er dan wel voor over