sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

Sid over de GTI achterkant ik zie vaak bij of een sloop of via marktplaats.nl gti achterbumpers incl. gti demper/ pijpjes te koop staan rond de 250 totaal ! Ook doen ze in NL die pijpjes voor 75 a 80 euro erop lassen ;)
 
wat bedoel je met 'fel' wit?
en wat zijn dat voor velgen op je afbeelding? of had ik dat al eens gevraagd haha? vind dat ook wel dikke velgen

Ik bedoel wit als een velletje a4 papier, niet 'gebroken' of zacht wit.

Ja die zijn echt vet :mrgreen:
Dat zijn Gotti G1001's, maar die zijn echt duur, meestal gaan ze voor +/- €1500 weg...
 
alleen hoop niet dat het dalijk 3u rijden is haha

Dan heb je 3 uur terug weg dat je al kan showen met je bak en mensen jaloers kan maken! :mrgreen:
Kun je ook meteen een paar rolling shots maken als je met bijv 2 gaat, of een paar parkeerplaats pics van je nieuwe aanwinst!
Maar snap je punt, lange ritjes voor een onderdeel zijn niet heel relaxt;)
 
VW  6R  1.2TDI 
had ik ook gezien enkel is dat dicht aan de nederlandse kust haha, en inderdaad is zonder demper. toch bedankt en zou heel fijn zijn als je iets tegenkomt mag je het altijd laten weten.
@gewoonjan, ja daar heb je wel een punt haha. maar tis toch niet zo comfortabel om even een hele namiddag of voormiddag te rijden haha en benzine is tegenwoordig ook niet meer zo goedkoop Stick Out Tongue.
@xander, ja dat was ik ook van plan, vindt namelijk gebroken wit ook niet mooi, moet mooi zuiver wit zijn.
en dam die Gotti G1001 zijn inderdaad super vet!!!!! alleen prijs kaartje ook, is voor het eerst dat ik ze zie, uniek setje waarschijnlijk?
 
Haha echt een genot om te lezen!
Plus ook wel leuk om wat Vlaams? er tussendoor te hebben! Leest wel leuk weg zo!:)
Kan echt genieten van de gelijkenissen en tegelijkertijd de verschillen:)

Ben verder wel flink jaloers op jullie 2! Wou dat ik ook het budget had om dingen zo te ondernemen!:oops:

Fijn om te horen! Meest Nederlanders lachen met ons en ik moet toegeven andersom ook. Ik heb hier alvast geen enkel probleem mee. Ik vind dat jullie en leuke en aangenamen manier van praten en schrijven hebben. :) ;)

Tja, normaal heb ik geen budget studeer nl nog..
Vroeger had ik de inkomsten van mijn voetbal (+- 1500 euro per jaar).
Ik ben nu gestopt en werk weekends of wanneer ik tijd heb bij mijn vader in de zaak om een centje bij te verdienen.. :)
 
@explorator tegen borduur opgereden was niet op de weg aant letten.
black on black vind ik dat de velg niet mooi uitkomt aloewel het ook vet kan zijn, tja wit is gewoon wat specialer, poetsten doet ik toch genoeg dus dat maakt niet zo veel uit.

ja hebben nog even , maar zolang ook weer niet, rond maart beginnen de meetings toch zeker al, sommige zijn zelfs al in februari.
alleen momenteel niet veel tijd om te kijken als er iets te koop staat etc, dus dat gaat nog moeilijk worden om de onderdelen te vinden.

Ah spijtige zaak maar kan gebeuren. :eek: :(
Denk dat wit ook spectaculairder gaat ogen. Als je een poetsfreak bent zal het geen probleem zijn. ;)
Ga ervoor zou ik zeggen!
Mat wit zou ook wel vet zijn?

Ah oke. Ja komt wel goed man! In principe als je de knikker hebt is het een paar dagen werk om alles te regelen als je de juiste adresje weet Big Grin
 
kan iemand mij mijn velgen in het wit photoshoppen? normaal gezien gaan ze volgende week binnen voor te laten poedercoaten in het wit (glanslook)

29200md.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!