Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat bedoel je met 'fel' wit?Is wel echt baas sidrik! Ik zou wel fel wit nemen dan
wat bedoel je met 'fel' wit?
en wat zijn dat voor velgen op je afbeelding? of had ik dat al eens gevraagd haha? vind dat ook wel dikke velgen
alleen hoop niet dat het dalijk 3u rijden is haha
zou hem nooit er tegen ruilen dan kan je hem nooit in originele staat zetten wat altijd makkelijker voor verkoop isYes ik zat namelijk voor mezelf te kijken dacht of ik koop een gti bumper of ik ruil m tegen mijn R bumper. Ik zal zo even voor je kijken de meeste waren wit kan ik me nog herinneren.
Haha echt een genot om te lezen!
Plus ook wel leuk om wat Vlaams? er tussendoor te hebben! Leest wel leuk weg zo!
Kan echt genieten van de gelijkenissen en tegelijkertijd de verschillen
Ben verder wel flink jaloers op jullie 2! Wou dat ik ook het budget had om dingen zo te ondernemen!
@explorator tegen borduur opgereden was niet op de weg aant letten.
black on black vind ik dat de velg niet mooi uitkomt aloewel het ook vet kan zijn, tja wit is gewoon wat specialer, poetsten doet ik toch genoeg dus dat maakt niet zo veel uit.
ja hebben nog even , maar zolang ook weer niet, rond maart beginnen de meetings toch zeker al, sommige zijn zelfs al in februari.
alleen momenteel niet veel tijd om te kijken als er iets te koop staat etc, dus dat gaat nog moeilijk worden om de onderdelen te vinden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.