inderdaad klopt wat poffer zegt, de bewerking krijg je niet hetzelfde dus gaat een andere look geven, daarnaast is de velg zeer erg beschadigd (stukjes eruit) en dan moet hij ze te fel bewerken dus je blijft het steeds zien,
puc is een zeer goede gast, qua prijs enal hij had zelfs voor mij gebeld naar bs wheels om te vragen als ze niet 1 aparte velg hadden liggen maar waren allemaal uitverkocht, ook had ik gevraagd om ze laten afdraaien maar ging ook maar voor 2mm dus dat was ook niet de moeite zei hij, dus daar zie je aan dat hij je geen geld wilt aftroggelen hoor
vriendelijke en behulpzame man. dus een nieuwe velg heb ik ook al aan de kant gezet want was ook weer 250 euro voor 1 velg kwijt. tja ma kost me weer een hoop duiten voor een nieuw setje en heb pas nieuwe banden op men velgen laten leggen dus denk dat spuiten het voordeligste is en wit velgen op een zwarte auto vind ik wel wat hebben is eens iets anders.
skirts moeten er inderdaad opgeplakt worden.
daarnaast die persoon die zijn nue's verkoopt ken hem van ziens en op meetings, die bruine fabio met z'n gecoate velgen, maar kleur is niks voor mij.
klopt inderdaad ik heb geen uitlaat uitsteken vanachter
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
ik ga het me es allemaal informeren enzo. kijken wat het mij kost en waar ik z'n gti bumper kan krijgen es even berekenen wat het totaal plaatje gaat kosten en dan beslissing nemen, want zou toch voor dit seizoen velgen in orde willen hebben en mss toch ook al gti bumper