sidrik :: 2011 Volkswagen polo 6r

Geen andere velgen voor 2k14? 18 ers bijvoorbeeld? Big Grin hoe bedoel je laten maken? Is er dan eentje kapot? :( kunnen we mss samen gaan kijken voor GTI achterbumper, dan krijgen we mss een beetje korting.. :)
Gti einddemper moet passen alleen moet er een verloopstukje tussen ;)
 
ja was aant denken voor andere velgen maar heb dees nog maar half seizoen mee rond gereden en inderdaad 1 velg is kapot dus kan zo niet blijven rijden.
kunnen inderdaad mss samen gaan kijken alleen nieuw gaat de bumper denk wat te veel kosten denk je niet? beter ergens 2de hands proberen te krijgen?
en ja houd het bij oem, kan inderdaad gewoon een ander uitlaatje onder maar zal nooit hetzelfde ogen en passen. is altijd wel een beetje verschil.
toch bedankt voor het voorstel ibifaho
 
ja was aant denken voor andere velgen maar heb dees nog maar half seizoen mee rond gereden en inderdaad 1 velg is kapot dus kan zo niet blijven rijden.

kunnen inderdaad mss samen gaan kijken alleen nieuw gaat de bumper denk wat te veel kosten denk je niet? beter ergens 2de hands proberen te krijgen?

en ja houd het bij oem, kan inderdaad gewoon een ander uitlaatje onder maar zal nooit hetzelfde ogen en passen. is altijd wel een beetje verschil.
toch bedankt voor het voorstel ibifaho

Doe de velg binnen bij Puc of eender welke persoon die ze kan herstellen? Het zal allesinds pakken goedkoper zijn als een nieuwe set (18inch) aanschaffen.

Bwa, in NL zijn er paar bedrijfjes waar je gewoon kan kopen in de kleur van je wagen (nieuw en 2de hands). Rond 200-250 euro zaten ze en je kan evt u originele bumper achterlaten daar voor een prijsje. Prijs valt nog mee vind ik ;) en moest er kleur verschil zijn kan je ze gwn eens laten polieren. Is in mijn ogen veel goedkoper als spuiten ed.. Big Grin

Waarom wil je een einddemper van een gti? Normaal geeft dit toch geen ander geluid of ben ik mis? Kan mss wel beter zijn als je op termijn nog andere dingen wil doen aan je uitlaat ofz...
Ik was gwn ah denken om de eindstukjes van een Milltek te bestellen en dan er op te laten lassen. :)
 
@TS@polo dankje, heb een xenon set van pilot erin zitten van 6000k. (overgekocht van explorator)
@explorator ja ben al bij puc langs geweest maar hij kan ze niet herstellen zonder alle velgen te doen (verdichte of eender wat) omdat ze te fel beschadigd zijn dus hij zou het niet volledig weg krijgen dus hij stelde voor om ze te laten verdichten of spuiten. oh 200 a 250 euro valt reuze mee dacht dat dat veel meer ging zijn.
gewoon gti einddemper om het OEM te houden puur ook dan om verdere verkoop, verkoopt veel beter dan een aftermarkt merk.
het is puur om het uiterlijk bij mij, geluid etc maakt me niet uit het is namelijk ook maar een 1.2 TDI haha.
eindstukken van miltek is ook nog wel goed, maar zullen wel ongeveer even duur zijn vermoed ik.

zou wel fijn zijn als we in ene keer met z'n 2e een gti bumper kopen kan er mss wat korting gegeven worden, en mss dat ik dan ook in ene weg mij de gti skirts koop als we korting krijgen. dus pm me als we iets willen regelen goed?
 
@explorator ja ben al bij puc langs geweest maar hij kan ze niet herstellen zonder alle velgen te doen (verdichte of eender wat) omdat ze te fel beschadigd zijn dus hij zou het niet volledig weg krijgen dus hij stelde voor om ze te laten verdichten of spuiten.

oh 200 a 250 euro valt reuze mee dacht dat dat veel meer ging zijn.
gewoon gti einddemper om het OEM te houden puur ook dan om verdere verkoop, verkoopt veel beter dan een aftermarkt merk.

het is puur om het uiterlijk bij mij, geluid etc maakt me niet uit het is namelijk ook maar een 1.2 TDI haha.
eindstukken van miltek is ook nog wel goed, maar zullen wel ongeveer even duur zijn vermoed ik.

zou wel fijn zijn als we in ene keer met z'n 2e een gti bumper kopen kan er mss wat korting gegeven worden, en mss dat ik dan ook in ene weg mij de gti skirts koop als we korting krijgen. dus pm me als we iets willen regelen goed?

Der verkoopt thans iemand zijn setje rotiform zelfde als jou.. Stein Mertens heet deze persoon. Rijdt met een Skoda Fabia rond op air. 750 euro ofzoiets dacht ik dat ze kosten met banden erbij. Vermeld het maar, mss interessant voor jou ;)

Waarom kan hij ze niet maken? Klinkt beetje ongeloofwaardig...
Als het borduurschade is moet 1 velg tog te maken zijn.
Gaat hij alle 4 de velgen bewerken of? -_- als hij der 4 moet doen kan hij er altijd meer aan verdienen.
Zou ook eens ergens anders gaan vragen als ik u was. :)
En 1 velg apart bijbestellen gaat ook niet?

Ah zo redeneer je.. ik begrijp je Big Grin
Maar gij hebt zeker geen uitlaat vanachter uitsteken? Dan kan idd interessanter zijn voor u om een volledige einddemper te steken. Normaal bij zo'n bedrijf waar ze de gti bumpers verkopen kan je dat ook kopen. ;)
Ga het ook nog bezien wat dat betreft. Kijken wat het voordeligste is. Maar ik vind de Milltek eindstukken het knapst :)
Prijs weet ik niet. Na de examens eens opzoeken dan weten we het zeker.

Ah oke goed. Zal wel niet voor onmiddelijk zijn maar in de loop van het jaar wrs.. we hebben eigenlijk allebei ongeveer hetzelfde nodig Stick Out Tongue
GTI skirts wil ik ook nog wel, alleen denk ik dat zoiets wel duur gaat zijn.
Dat moet er gwn op geplakt worden?
 
inderdaad klopt wat poffer zegt, de bewerking krijg je niet hetzelfde dus gaat een andere look geven, daarnaast is de velg zeer erg beschadigd (stukjes eruit) en dan moet hij ze te fel bewerken dus je blijft het steeds zien, puc is een zeer goede gast, qua prijs enal hij had zelfs voor mij gebeld naar bs wheels om te vragen als ze niet 1 aparte velg hadden liggen maar waren allemaal uitverkocht, ook had ik gevraagd om ze laten afdraaien maar ging ook maar voor 2mm dus dat was ook niet de moeite zei hij, dus daar zie je aan dat hij je geen geld wilt aftroggelen hoor ;) vriendelijke en behulpzame man. dus een nieuwe velg heb ik ook al aan de kant gezet want was ook weer 250 euro voor 1 velg kwijt. tja ma kost me weer een hoop duiten voor een nieuw setje en heb pas nieuwe banden op men velgen laten leggen dus denk dat spuiten het voordeligste is en wit velgen op een zwarte auto vind ik wel wat hebben is eens iets anders. skirts moeten er inderdaad opgeplakt worden. daarnaast die persoon die zijn nue's verkoopt ken hem van ziens en op meetings, die bruine fabio met z'n gecoate velgen, maar kleur is niks voor mij.
klopt inderdaad ik heb geen uitlaat uitsteken vanachter ;) ik ga het me es allemaal informeren enzo. kijken wat het mij kost en waar ik z'n gti bumper kan krijgen es even berekenen wat het totaal plaatje gaat kosten en dan beslissing nemen, want zou toch voor dit seizoen velgen in orde willen hebben en mss toch ook al gti bumper
 
inderdaad klopt wat poffer zegt, de bewerking krijg je niet hetzelfde dus gaat een andere look geven, daarnaast is de velg zeer erg beschadigd (stukjes eruit) en dan moet hij ze te fel bewerken dus je blijft het steeds zien,

puc is een zeer goede gast, qua prijs enal hij had zelfs voor mij gebeld naar bs wheels om te vragen als ze niet 1 aparte velg hadden liggen maar waren allemaal uitverkocht, ook had ik gevraagd om ze laten afdraaien maar ging ook maar voor 2mm dus dat was ook niet de moeite zei hij, dus daar zie je aan dat hij je geen geld wilt aftroggelen hoor ;)

vriendelijke en behulpzame man. dus een nieuwe velg heb ik ook al aan de kant gezet want was ook weer 250 euro voor 1 velg kwijt. tja ma kost me weer een hoop duiten voor een nieuw setje en heb pas nieuwe banden op men velgen laten leggen dus denk dat spuiten het voordeligste is en wit velgen op een zwarte auto vind ik wel wat hebben is eens iets anders.

skirts moeten er inderdaad opgeplakt worden.

daarnaast die persoon die zijn nue's verkoopt ken hem van ziens en op meetings, die bruine fabio met z'n gecoate velgen, maar kleur is niks voor mij.

klopt inderdaad ik heb geen uitlaat uitsteken vanachter ;) ik ga het me es allemaal informeren enzo. kijken wat het mij kost en waar ik z'n gti bumper kan krijgen es even berekenen wat het totaal plaatje gaat kosten en dan beslissing nemen, want zou toch voor dit seizoen velgen in orde willen hebben en mss toch ook al gti bumper

Hoe is het dan gebeurt? Borduurke geraapt of moeten uitwijken? Kunt ge het niet aangeven op de verzekering? :eek:

Ik ken hem niet persoonlijk en dat insinueerde ik totaal niet dat hij je in het zak probeert te zetten. Vandaag de dag moet je gewoon goed opletten. Ik volg hem ook op instagram en kan echt knappe dingen doen met velgen. Hij beheerst zijn vak heel goed! ;)

Als je het zo verteld is dat idd het beste. Gewoon even op je tanden bijten en iets unieks van maken. Wit gaat ge u mss wel beklagen want is ontzettend veel onderhoud aan, maar kan wel super vet zijn onder uw wagen! Alhoewel black on black altijd goed is en ge niks fout mee kunt doen. :)

Skoda is niet bruin, maar groen achtig (kakie). Velgen zijn ook niet gecoat maar gwn camo green geplastidipt ;)

Skirts heb ik juist via PeterPolo eens gevraagd en hij had er 70 euro 2de hands voor betaald dus dat valt ook nog mee. Ge hebt wel een einddemper op u uitlaat, maar gewoon geen sierstukje dan?
Ja, moeten er tijdig aan beginnen maar we hebben nog wel even he.. Big Grin
Ik wil alles ook zsm in orde hebben dus na mijn examens ga ik er aan beginnen.

Wanneer begint het nieuwe seizoen dan eigenlijk? :)
 
Haha echt een genot om te lezen!
Plus ook wel leuk om wat Vlaams? er tussendoor te hebben! Leest wel leuk weg zo!:)
Kan echt genieten van de gelijkenissen en tegelijkertijd de verschillen:)

Ben verder wel flink jaloers op jullie 2! Wou dat ik ook het budget had om dingen zo te ondernemen!:oops:
 
VW  6R  1.2TDI 
@xander, tja altijd veel te vertellen haha.
@gewoonjan, haha valt het zo fel op hoe wij type? tja het budget wat ik heb om mee te werken is ook niet het van het hoor haha, gewoon niet denken en gewoon kopen anders komt het er nooit van Stick Out Tongue.
@explorator tegen borduur opgereden was niet op de weg aant letten.
black on black vind ik dat de velg niet mooi uitkomt aloewel het ook vet kan zijn, tja wit is gewoon wat specialer, poetsten doet ik toch genoeg dus dat maakt niet zo veel uit.
wist niet dat die velgen geplastidipt waren ? dacht gecoat haha. (inderdaad kakie groen/bruin)
wow 70euro voor de skirts, DAM dat ik ze tegen gekomen was, dat is echt niet duur, ja geen sierstuk, maar uitlaat heeft boogje naar beneden eh, dieseltjes hebben dat meestel.
ja hebben nog even , maar zolang ook weer niet, rond maart beginnen de meetings toch zeker al, sommige zijn zelfs al in februari.
alleen momenteel niet veel tijd om te kijken als er iets te koop staat etc, dus dat gaat nog moeilijk worden om de onderdelen te vinden.
 
omdat ik witte velgen op een zwarte auto wel vet vind,
voorbeeldje
2qwpmbr.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!