Polobm6r
Bekend lid
Kan zo maar hahahaDoen we wel ff een minimeeting hahaha
Volkswagen
Polo aw Gti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan zo maar hahahaDoen we wel ff een minimeeting hahaha
ik zeg doenDoen we wel ff een minimeeting hahaha
Het was een appje genaamd ColorEffects.Welke app heb je gebruikt als ik vragen mag?
Vast wel ze liggen netjes opgeslagen bij Hoogendoornwheels totdat ik ze nodig heb. Scheelt mij weer ruimte en het beste is om ze rond de 7 graden te gaan wisselen gaf hij aan.
Borbet is een oude bekende wat velgen betreft. Hij heeft voor ieders portemonnee velgen in huis. Van goedkoop tot heel erg duur. Tis aan jou wat je wil uit geven.Ik heb naar aanleiding van deze post eens een kijkje genomen op de website van Hoogendoorn, maar wat een lage prijzen rekenen ze daar! Is dit allemaal kwaliteit velgen wat ze verkopen of is het wel belangrijk om te weten wat wel en niet goed is?
Klopt, weet nog dat hij ooit begon alleen op de zaterdag velgen plaatsen aan de lopende band. Je kon toen nog maar uit een merk band kiezen om de prijs zo laag mogelijk te houden hahaha..Hoogendoorn bestaat al jaren en verkopen prima LM velgen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.