Snowdude
Bekend lid

De eerste foto's. Helaas is met de aflevering niet alles goed gegaan.

Daarna zal ik betere foto's maken en posten.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
NICE! en mooie kleur! veel rijplezier![]()
![]()
De eerste foto's. Helaas is met de aflevering niet alles goed gegaan.De velgen die ik had besteld bleken een productiefout te hebben waardoor ze niet paste. Voorlopig dus even met de standaard set rondrijden. Als alles mee zit komen de 18 inch volgende week binnen.
Daarna zal ik betere foto's maken en posten.![]()
welke 18 inch heb je besteld dan? niet de brescia waarschijnlijk?Zoals ik al eerder aangaf was er met de aflevering iets niet goed gegaan met de velgen.
Gister gelukkig een belletje gekregen dat de nieuwe velgen binnen zijn en ik ze kan komen omwisselen. Als het aan mij had gelegen stond ik maandag om 7 uur al voor de deur om ze te wisselen.Helaas i.v.m. werk te druk en moet het verschuiven naar de vrijdag.
Daarna maar eens wat betere foto's plaatsen.![]()
lekker hoor! ik was ook zo blij als wat toen ik hem op mocht halen.. maar dat schildje voorop...waaaarommm ook met reclame![]()
![]()
De eerste foto's. Helaas is met de aflevering niet alles goed gegaan.De velgen die ik had besteld bleken een productiefout te hebben waardoor ze niet paste. Voorlopig dus even met de standaard set rondrijden. Als alles mee zit komen de 18 inch volgende week binnen.
Daarna zal ik betere foto's maken en posten.![]()
lekker hoor! ik was ook zo blij als wat toen ik hem op mocht halen.. maar dat schildje voorop...waaaarommm ook met reclame
Gefeliciteerd man ik mag hem Zaterdag ophalen
Vond ik ook maar dat moet allemaal gepland worden omdat het zo druk is.Mooie auto man! Ze mogen je wel matsen vind ik, je hebt al zo lang gewacht. En die velgen verwisselen is toch max 10 minuten werk?
Dikke wagen.... reclame is inderdaad om gek van te worden je kunt ook sticker plakken op de plaat....
Aan de voorzijde zie je het zelden, die zou ik sowieso gelijk wisselen, die van mij moet ik achter ook nog even vervangen door eentje zonder reclame, welke 18 inch wielen hadden ze overigens problemen mee bij jou met een productie fout?lekker hoor! ik was ook zo blij als wat toen ik hem op mocht halen.. maar dat schildje voorop...waaaarommm ook met reclame
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.