de kleur staat gewoon in het schema en in het schema staat ook waar je hem vindt, bij welke bcm stekker
opde schema staat dat ik een lus moet maken b528 lin bus verder niets
Bijlagen
polo
polo 6c
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de kleur staat gewoon in het schema en in het schema staat ook waar je hem vindt, bij welke bcm stekker
op het schema staat dat je de kabel moet verbinden met de kabel in T73c/15!
dat is goed. alles wat er moest gebeuren, als die pin ook op de bcm zit
heeft je bcm wel de pin 15? soms heeft de bcm de pin niet, dus dan gaat het nooit werken
Van het weekend de kabelboom er in getrokken. toch wel weer 4 uurtjes mee zoet. moet hem nu nog aansluiten, maar ga eerst op voorhand afspraak maken bij die fysiotherapeut... wat een gepiel zeg! Sowieso raar dat je het onderste deel van het dashboard er niet onderuit kan schroeven. zou een stuk makkelijker werken. Het aansluiten van de plus ben ik ook nog niet over uit. De enige 2 vrije zekeringen waar stroom op staat zijn 49 en 52, maar volgens bijgaand schema zitten die op terminal 30 en dat is constante spanning als ik de andere gebruikers zo zie. Zit eraan denken om hem bij te solderen aan de dikke voedingskabel die ook de brug van 41/42 van stroom voorziet. Dat is wel terminal 75 en dan kan ik hem ook in de zekeringkast op de juiste plek plaatsen. alleen die brug er even netjes uitwippen is lastig, ook weer weinig ruimte voor mijn grote vingers!
Oh Ja, dan moet de stekker A van de BMC nog los... ik snap dat je de vergrendelpinnen in moet drukken,, maar hoe kom je daar tegelijk bij? paperclip er in drukken?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.