Pigeon
Beheerder
Oke laatste vraag, die line kabel moet op de bcm, maar op welke pin? Ik wat dat bij de 6r het op pin 36 moet, maar bij een 6c First edition, is dat hetzelfde?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dit is wat elsa zegt: t15n/5 (stuurapparaat) naar t73a/36 op J519 (BCM) in polo 6c
Is de benodigde kabel (https://www.kufatec.de/shop/de/volk...abelsatz-sitzheizung-vw-polo-6r-seat-ibiza-6j )ook voor de polo 6C?
dit kan ik namelijk niet ontdekken
De kabel is NIET nodig weet ik uit ervaring, deze enkele draad is voor een zgn lin-bus (master slave constructie waarbij de BCM de master is en de sitzheizung steuergerät de slave is. Op de lin-bus komt een simpel bericht van inschakelen of uitschakelen naar gelang stand van de moto). Ik heb het de afgelopen vakantie ook ingebouwd. Vreemd genoeg had ik al een draad in pen 36 zitten. Ik heb deze draad dus afgeisoleerd en een relais in de voeding gezet. Niet origineel, werkt wel zo goed
ja maar waar ziet die welk kleur kabelEen LIN bus is een soort CAN bus maar dan goedkoper voor de autofabrikant. Er kunnen meerdere apparaten aan zo'n bus hangen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.