iichel
Exclusive lid
.... al dan niet met wat hulp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met hulp van Michel & Chris. Hij weet dus wie die kan benaderen....... al dan niet met wat hulp
Nog niet helemaal, maar ik mag niets meer vragen helaas.yep, jou. want jij weet het nu ook hehe
Kijk eens bij www.bm-parts.nl, daar heb ik het ook gekocht!Ja hier ook weer een nieuwe eigenaar van een stel nieuwe stoelen.
Ik vond mij standaard Metric Bluemotion interieur niet lekker zitten, dus een stel Blue GT stoelen aangeschaft. Mijn sportstoelen in de A2 zaten toch een stuk beter, ook na 500.000km.
Wel zijn dit 6C stoelen dus de bijrijders zitting detectie moet nog omgebouwd worden naar 6R status.
Het interieur zit er al deels in alleen de bijrijders zitting nog, staat best goed met Glacier Blue lak.
De stoelverwarmingkabel is al besteld, en naar de schakelaars en regelapparaat ben ik op zoek (VW dealer duur!!!)
Wel is er aan de zijkant een klein scheurtje in het (nep)leer. Deze gaan even onder de naaimachine, maar weet iemand hoe je de rugleuning hoes er totaal vanaf kunt halen. Ik krijg de hoofdsteun geleiders er niet uit; of moeten er deze niet uit en wring je de hoes er om heen??
Als ik goede foto's heb zal ik even een intro pagina schrijven...
Gisteravond een poging gewaagd
om alles aan te sluiten. Bij de bcm de zwarte stekker loshalen. Het blokje kun je op een gegeven moment van elkaar schuiven.
Nr 36 opzoeken en de stekker er voorzichtig indrukken. Alles weer terug klikken/schuiven en bcm weer aansluiten.
Daarna hebben we de voedingskabel aangesloten.Helaas is bij mij pin/zekering 37 leeg/geen voeding
Hier moeten we een alternatief voor bedenken.
Met de hulp van Iichel zijn we erachter dat pin 2/6 of 7 ook kan. We hebben nl geschakelde voeding nodig. Hier moet ik nog een kleinere J-P-T stekker voor aanschaffen.
Wordt vervolgt dus...
De stekker voor het aansluiten van de verlichting wacht ik nog even mee omdat Iichel een auto-licht kabel voor me maakt. (Anders ben ik 2 keer bezig)
Al met al wat info maar het werkt nog niet
Full options
Vooruit... Ik zal over 2 weken een how to uitwerken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.