Ik heb het bij nader inzien toch anders gedaan. Ik had inmiddels wel al carbonmatjes in China besteld.
Ik zag in december op Marktplaats bij demontagebedrijf Loek van Sebillen in Kessel in Lb een helemaal nieuw 6C highline interieur van een 6C (inclusief de deurpanelen met die aluminium rand in elke deur) voor slechts 245 euro met stoelverwarming!. Dat ben in meteen gaan ophalen en heb ik ingebouwd, zie mijn showroom.
De carbonmatjes uit China kwamen daarna en die heb ik met vette winst via marktplaats weer doorverkocht
.
Verder is het aansluiten heel erg simpel. Twee schakelaars, de kufatec-kabelboom, het stuurapparaat, dat is eigenlijk een relais met een tijdschakeling (allemaal te krijgen op de Duitse eBay) en het is plug en play, met alleen een plus en een min.
Wel even oppassen, want ik heb een schakelaar via dit forum gekocht en daarvan deden de ledjes het niet. Helaas vond de verkoper dat mijn risico, tja, zo gaat het dus soms ook. Dus ik heb alsnog een tweede op de Duitse eBay moeten kopen, maar nu werkt alles.
De ene draad die in de BCM zou moeten, kun je gewoon isoleren en niet aansluiten, die regelt alleen het afschakelen bij start-stop.