David97
Premium lid
Krijg je daar tot op de dag van vandaag nog steeds garantie/coulance op?
In mijn geval 100% op onderdelen. 60% op uurloon.
Volkswagen
Polo 6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Krijg je daar tot op de dag van vandaag nog steeds garantie/coulance op?
Heeft meer koppel dan de 1.2 TSI
Ja dat vraag ik me ook af hoe je dat voor elkaar gekregen heb?Er staat een afspraak gepland bij de dealer om de distributieketting te laten vervangen. Is grotendeels garantie.
Hi Thijs, ik heb er eentje gevonden die mogelijk wat is!Welkom vincent,
Ik heb zelf een 6r die is ge inporteerd vanuit duitsland heb hem wel bij een garage gekocht.
De garage is van vader en zoon en het ware oprechte en eerlijke mensen en ze zeiden mijn dat het geen schade auto is geweest.
Het is een beetje vertrouwen wat je moet hebben in de garage.
Voor zover heb ik geen mankementen gehad aan mij auto en hij rijd als een nieuwe.
Dat wat betreft het import gebeuren.
Het verbruik zit ik rond de 700 km op een tank.
Wegenbelasting betaal ik 34 per maand(gelderland)
Het verschil tussen diesel en benzine rijden dat weet ik niet, heb zelf tot nu toe altijd benzine gereden.
Als je wat leuke polo,s gezien heb post dan even een linkje hier dan kunnen we altijd even mee kijken.
Succes!
Hi Thijs, ik heb er eentje gevonden die mogelijk wat is!
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Hi Sal,Zelf zou ik zou deze auto niet kopen.
1) Ik word achterdochtig omdat er vanaf sept. 2016 slechts 5000 km mee is gereden.
2) Ik word achterdochtig omdat een auto al sinds aug. 2017 te koop staat.
3) Ik ben van mening dat de auto €3000,- a €4000,- te duur is, nieuwwaarde is €19.625,-.
4) Auto met schadeverleden, Wokmelding (in het verleden) kan ik niet controleren maar sluit ik niet uit.
Ja dat leek mij ook, hij vertelde mij hem zo gekocht te hebben bij een Volkswagen service punt (in deze staat). Ik heb gevraagd naar documenten van de schadeherstellers maar geen antwoord.of fotos van de schade vragen. vaak worden die wel gemaakt voor rapportje/schouw bij de rdw en aankoop.
Ja dat leek mij ook, hij vertelde mij hem zo gekocht te hebben bij een Volkswagen service punt (in deze staat). Ik heb gevraagd naar documenten van de schadeherstellers maar geen antwoord.
Yep, min of meer wel, had even de hoop, omdat ze toch aangesloten zijn bij bovag en heb je in ieder geval garantie.Dan weet je in principe genoeg als ze daarop niet reageren...
Op de brug zetten zou geen issue moeten zijn want ze zijn een autoservice bedrijf, het vervelende is dat het 125km heen en 125km terug rijden is haha.Of een ANWB keuring ? Of iemand meenemen die verstand heeft van schade auto's en
de Polo op de brug zetten ?
Klopt, heb ik ook gedaan inmiddels, velgen heb ik al dus dat scheelt, enige wat ik liefsf erbij zou willen is automatische verlichting ivm ch lh bijv . Maar dat wordt bijna niet geleverd lijkt wel op nederlandse wagensAls je al sinds juli aan het zoeken ben.
Misschien je wensen lijst is iets aanpassen.
Leuke velgen zijn achteraf te monteren.
Navigatie is ook zelf in te bouwen.
Ik heb zelf een tijdje gezocht.
Toch besloten om iets duurder te gaan en iets minden wensen te hebben
6r niet, 6c wel toch met het licht en zicht pakket! Voorkeur gaat uit naar 6cnooit fabriek-af geleverd, maar is wel te retrofitten bij een polo met fabriek-af xenon of met start/stop systeem.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.