iichel
Exclusive lid
6c wel idd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mensen, allemaal bedankt voor jullie meedenken en adviezen.
Ik heb zojuist mijn Polo 6R 1.2 12V ingeruild voor een Polo 6C 1.2 TSI ''Lounge'' uitvoering.
Keuze is gebaseerd op het feit dat diesel in de verzekering duurder is voor mij dan benzine. Doordat het duurder is, is er voor mij geen diesel voordeel meer.
Wat mij betreft kan hier een slotje op
Beide, ik zou voor een Polo 1.2 TDI bij allsecur ruim 100,- de maand betalen en voor de Polo 1.2 TSI lounge die ik nu heb betaal ik 62. (beide beperkt casco).Verzekering of wegenbelasting.
Ja echt heel vreemd... mijn zwager betaald 66 voor zijn Polo 1.2 TDI en ik zou daarvoor 96 betalen (kale comfortline). En voor de 1.2 TSI uit 2015 dus 62.. Geen idee waarop dit gebaseerd is, hij is wel iets ouder en iets meer schadevrije jaren, zullen er 2 á 3 zijn.100 euro voor WA+? holy moly
100 euro voor WA+? holy moly
23, en 3 schadevrije jaren, als de verzekering het zelfde was gebleven of een tientje duurder had diesel genomen.Das wel 2x zo duur als het gemiddelde.
Hoe oud ben je dan? 18?
Weet zeker dat er genoeg maatschappijen zijn die veel goedkoper verzekeren.
Ik heb voor wit & zwart gekeken. Ik meen ook zoiets gehoord te hebben dat de kleur inderdaad verschil maakt voor je premie, net zoals woon adres.Waren de auto's een verschillende kleur? Ik heb begrepen dat bepaalde dingen de prijs omhoog kunnen halen van de premie.
mocht je voor een diesel gaan zou ik ook nooit een 1.2tdi halen, dit is een 3 cilinder en klinken echt als n oude tractor. T is ook maar de vraag of je dat erg vind of niet.
nee die kettingen van de 1.2 TSI zijn lekker stil wou je zeggenmocht je voor een diesel gaan zou ik ook nooit een 1.2tdi halen, dit is een 3 cilinder en klinken echt als n oude tractor. T is ook maar de vraag of je dat erg vind of niet.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.