Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja, de "eerste" garage heeft met bosch software meen ik dat gedaan.Zijn die verstuivers wel juist ingeleerd in de ECU?
Mwah als je dat meent is het wel fijn om het ook zeker te weten toch?Ja, de "eerste" garage heeft met bosch software meen ik dat gedaan.
Ik bedoel hij heeft gezegd dat hij dat heeft gedaan, en dat was met bosch software meen ik.Mwah als je dat meent is het wel fijn om het ook zeker te weten toch?
Een keertje langs iemand met VCDS touren![]()
Ik heb heel wat auto's gehad maar dit nog nooit meegemaakt hoor.. (dat die uitvalt)Olievuldop eraf moet de auto uitvallen, of minimaal slecht gaan lopen
Klopt! Alleen uitvallen gebeurt zelden. De stationair regelklep zal hiervoor compenseren. Overigens had mn vader met zn vorige auto dat deze af en toe heel beroerd stationair liep, hield enorm in bij optrekken en niemand kon t probleem vinden. Op een mooie zaterdagmiddag heb ik toen de carterontluchting af gedopt en een stuk gaan rijden en raad eens? auto trok weer als een beer en liep super mooi stationair! Even verder kijken en zoeken: O-ring van de olievuldop was kapot/versleten. Deze vervangen en de auto liep weer als nieuw!Dop zorgt voor vacuüm, dus ja slechter lopen sowieso
Dan zit er waarschijnlijk te veel tijd tussen het plaatsen en bewerken.Ik kan mijn vorige bericht volgens mij niet meer editen? @Robin klopt dat?
Het is namelijk wat anders als ik dacht, er zit gewoon iets speling op 1 drijfstang lager. Daarom is de kans aanwezig dat de krukas nog heel is.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.