Trendline/Comfortline H4/H7 koplampunits

graafie zei:
PoloJan zei:
Vandaag te horen gekregen dat er betere H4 lampen voor de polo besteld zijn door de dealer.
Met 80% betere lichtopbrengst.
Dus hopen dat het Osrams zijn.

Laat maar even weten dan of het ook een verbetering is, dat moet haast wel want slechter kan het echt niet worden. Volgens mij hebben ze in Duitsland nog ergens een container gevonden van net na WOII met H4 lampen. Ze zullen wel hebben gedacht 'waar kunnen we die voor gebruiken, ach ja, laten we die maar in de Polo BM stoppen. :lol: :lol: :lol:

Ze hadden er beter een nieuwe fiets bij kunnen geven :mrgreen:
 
Heb sinds vrijdag ook een comfortline.Zie tot mijn verbazing dat hier ook een sticker opzit
POLO AO5 89g Trend.
Ga in iedergeval donderdag naar de dealer,Laat de verkoper mij dit maar eens uitleggen
Ik ben het totaal met jullie eens de verlichting is gewoon bagger voor totaal 20.000 euro mag je toch wel minimaal H7 verwachten inplaats van die H4tjes.
Ik weet niet of jullie al op de claxon hebben gedrukt :shock:[/quote]

Heb het nog eens nagezien ik mis gewoon een antal dingen o.a
Zit bekleding in van de Trend Line
Ga mij er nu niet verder in verdiepen wil in ieder geval rustig slapen vannacht.
Mis mijn verlichting in de make up spiegels in de zonne kleppen.
H7 lampen mis ik dan ook.
En die claxon hoort er ook niet op te zitten.
Donderdag morgen ben ik de eerste die voor de deur van de dealear staat.
 
Bluemotionracer zei:
Heb sinds vrijdag ook een comfortline.Zie tot mijn verbazing dat hier ook een sticker opzit
POLO AO5 89g Trend.
Ga in iedergeval donderdag naar de dealer,Laat de verkoper mij dit maar eens uitleggen
Ik ben het totaal met jullie eens de verlichting is gewoon bagger voor totaal 20.000 euro mag je toch wel minimaal H7 verwachten inplaats van die H4tjes.
Ik weet niet of jullie al op de claxon hebben gedrukt :shock:

Heb het nog eens nagezien ik mis gewoon een antal dingen o.a
Zit bekleding in van de Trend Line
Ga mij er nu niet verder in verdiepen wil in ieder geval rustig slapen vannacht.
Mis mijn verlichting in de make up spiegels in de zonne kleppen.
H7 lampen mis ik dan ook.
En die claxon hoort er ook niet op te zitten.
Donderdag morgen ben ik de eerste die voor de deur van de dealear staat.[/quote]

Ik denk dat ze jou ook gaan vertellen dat de Bluemotion niet te vergelijken is met de standaard Trendline/Comfortline in de folder.
Er is nl ook een speciale folder voor de Bluemotion.

Ik denk dat de BM-onderdelenshop, P&P, etc zich nu al rot lachen.
Die verkopen straks kratten vol claxons, H7 koplampen, etc etc

TIP:
Op ebay.de zijn ook al de nodige onderdelen te vinden !
 
Ja Jan,

Ik begrijp heel goed hoe je je voelt, en ik denk dat er meerdere met je zijn.
Wij hebben ook thuis de folder, en het bizarre is dat zelfs op de voorkant een bluemotion-folder een bluemotion staat met bijvoorbeeld H7 koplampen.

En dan die vervelende regeltjes aan het einde van de folder "afgebeelde plaatjes kunnen afwijken van de werkelijkheid"of zoiets.....pfffffff
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
PoloBM zei:
Bluemotionracer zei:
Heb sinds vrijdag ook een comfortline.Zie tot mijn verbazing dat hier ook een sticker opzit
POLO AO5 89g Trend.
Ga in iedergeval donderdag naar de dealer,Laat de verkoper mij dit maar eens uitleggen
Ik ben het totaal met jullie eens de verlichting is gewoon bagger voor totaal 20.000 euro mag je toch wel minimaal H7 verwachten inplaats van die H4tjes.
Ik weet niet of jullie al op de claxon hebben gedrukt :shock:

Heb het nog eens nagezien ik mis gewoon een antal dingen o.a
Zit bekleding in van de Trend Line
Ga mij er nu niet verder in verdiepen wil in ieder geval rustig slapen vannacht.
Mis mijn verlichting in de make up spiegels in de zonne kleppen.
H7 lampen mis ik dan ook.
En die claxon hoort er ook niet op te zitten.
Donderdag morgen ben ik de eerste die voor de deur van de dealear staat.

Ik denk dat ze jou ook gaan vertellen dat de Bluemotion niet te vergelijken is met de standaard Trendline/Comfortline in de folder.
Er is nl ook een speciale folder voor de Bluemotion.

Beste Jan,
De BM wordt in 2 uitvoeringen geleverd, namelijk de Trendline en de Comfortline.
Kies je voor de Comfortline, dan heb je zaken zoals airco, centrale vergrendeling met afstandbediening extra. Kortom; de BM Comfortline is altijd een Trendline met daarop de gewenste opties. Dit geldt dan ook voor de stoelen.
Betreft de verlichting in de make-up spiegels: Dit is volgens mij afhankelijk van het 'executive plus pakket'. Dit ivm de bewegingssensoren van het alarm plus.
Dit weet ik alleen niet 100% zeker.
 
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw op het forum, en heb ook een Polo BM en die bevalt uitstekend, op een ding na dan de H4 verlichting (super slecht), ik heb er al andere lampen in gemonteerd met 90% meer lichtopbrengst (volgens de verpakking) maar dat valt wel tegen. Weer naar de dealer terug gegaan om de lampen anders af te laten stellen, maar ook dat heeft weinig tot geen effect gehad. Ik heb toen weer contact met de dealer gehad om te vragen of er ook H7 lampen in te monteren zijn, maar dat kon hij mij eigenlijk niet vertellen, daar moesten ze de nodige testen voor doen. Maar nu zou hij het bij de importeur aanmelden, met de nodige testen. De mensen bij de dealer blijven in iedergeval steeds vriendelijk en luisteren goed naar de problemen die je heb, maar ze zeiden ook dat er veel op het internet geklaagd wordt over de H4 verlichting maar dat er eigenlijk maar weinig mensen een klacht bij de dealer neerleggen, en dat dealer alleen maar iets kan doen bij Pon als er voldoende klachten zijn, als er voldoende klachten komen kan Pon weer bij de fabriek een officiële klacht inbrengen en zodoende misschien iets betekenen voor de Polo BM rijder.
 
zowieso doen ze er niks aaan ookal heb je garantie, het geld hebben ze toch binnen. wel gaan mochten er nieuwe polo's worden gemaakt het standard verlichting wel aanpassen maar dat is voor de nieuwe kopers weer geluk... :evil:
 
Johan zei:
jouw idee is dus om alle leden die hier last van hebben te laten 'klagen' bij de dealer neem ik aan?

lijkt mij een goed idee, wellicht wordt er dan nog iets opgelost/tegemoed gekomen door VW, moet wel iedereen er even bij vertellen dat ze PON hiervan op de hoogte moeten stellen..

Ja, alleen als je het via de dealer en dan Pon, dan heb je de meeste kans op een oplossing door de fabriek. Maar met loze kreten op het internet bereik je niets, wel kan je via de div forums elkaar op een normale manier op de hoogte brengen of houden
 
ChrisPoloParts zei:
Ik heb inmiddels op het Duitse forum gelezen dat je de slechte H4 lampen van de easyline en trendline 1 op 1 kunt uitwisselen met de H7 koplampunit van de comfortline/highline.

Op zich is het mooi als dat kan, alleen denk ik dat wij van ons probleem hun probleem moeten maken. Ik ben persoonlijk niet van plan er nu al kosten aan te maken door er nieuwe koplampunits in te zetten.
Ik ga morgen langs mijn dealer om mijn mening over deze lampen duidelijk te maken.

Jeroen
 
Ik heb inmiddels mijn nightbreaker lampen van Osram in laten bouwen bij mijn dealer. Ik wilde het vanmorgen zelf doen maar ging tijdens het bij elkaar zoeken van mijn gereedschap even flink door de rug, waarschijnlijk een verrekte spier, ik wou wel door de grond van de pijn. Vanmiddag ging het weer enigsins beter en ben dus naar mijn dealer gegaan. Hier heb ik nogmaals laten weten dat de verlichting van die H4 lampen dramatisch slecht was. Uiteraard was ik de eerste met deze klacht al snapte zelfs de monteur niet dat ze bij de Polo BM nog H4 lampen gebruikten.
Vanavond voor het eerst een proefrit gemaakt om te kijken of er verschil te zien zou zijn met de oude lampen. Volgens mij was het zicht iets beter geworden maar omdat het nogal hard regende kan ik eigenlijk nog geen goed oordeel geven. Ik zal binnenkort eens een proefrit maken als het droog is.
Het zou niet verkeerd zijn als ze bij VW een omruilaktie zouden houden voor de Polo BM rijders om de koplampunits om te mogen ruilen voor H7 koplampen. Ik zal eens vragen bij mijn dealer of ik ze mag ruilen (gratis uiteraard, ze hebben genoeg aan me verdiend), nee heb je, ja kun je (waarschijnlijk op je buik schrijven) krijgen. ;)
 
Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar autobedrijf Tjeerdsma (mijn dealer) en VW Nederland over de bedroevend slechte verlichting van de Polo Bluemotion. Ook heb ik ze voorgesteld om voor alle Bluemotion rijders een omruilaktie te starten voor H7 koplampen. Het zal waarschijlijk niets opleveren maar niet geschoten is altijd mis. :evil: :evil: :evil:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!