Trendline/Comfortline H4/H7 koplampunits

Bluemotionracer zei:
ChrisPoloParts zei:
Ik heb inmiddels op het Duitse forum gelezen dat je de slechte H4 lampen van de easyline en trendline 1 op 1 kunt uitwisselen met de H7 koplampunit van de comfortline /highline.

Heb een comfortline maar deze zijn ook voorzien van H4 lampen.
Dus dat uitwisselen kan je dan wel vergeten.

Chris bedoeld die van een niet Bluemotion Comfortline uitvoering van de Polo.
Die hebben nl wel H7 lampen!
 
ik hoop dat PON of de VW Dealer echt een terugroep actie gaat doen om alle koplampen toch te gaan voorzien van H7 lampen...de Polo BM is gewoon een Crisisuitvoering van de Comfortline
- Geen softtouch dashboard (waarom eigenlijk? eigenlijk zouden ze dus die normale polo onderdelen moeten gebruiken...goedkoper is de BM toch ook weer niet? 17.700 euro noem ik niet bepaald goedkoop)
- H4 lampen
- makeup lampjes/achterbank lampjes missen soms?
- geen voetverlichting
- 12volt stekker ineens eruit gehaald in laatste half jaar?
 
Die dingen als een zacht dashboard en H7 koplampen maakt alles bij elkaar echt bijna geen verschil misschien het verschil van 10 a 15 kg max. Als je echt wil besparen moet je zoals ooit wel gebeurde op de Lupo 3L veel aluminium gaan gebruiken, maar ja dat is duur en daar hebben ze bij VW geen zin meer in. Men wil snel veel geld verdienen en heeft een heel ander slag management zitten, auto's met de kwaliteitsbeleving als de Golf 1 t/m 4 en de Polo 6N/6N2 Lupo Passat 3B kunnen niet meer, daar verdienen ze te weinig op......VW begint echt te beknibbelen de bouwkwaliteit, die gaat is mijn mening de laatste 10 jaar echt hard achteruit. Daar waar ik destijds in eind 2001 de Polo 9N al erg matig in elkaar vond steken ten opzichte van de 6N en 6N2 doen ze er bij de 9N3 nog wat schepjes bovenop. Dat krijg je met autos die voor de hele wereld worden gemaakt in Zuid Amerika/Zuid Afrika zuid Europa geeft men niet zo veel om; softtouch lak op de handgrepen, een motorkap met gasdemper, motorafdekplaat, automatisch oprollende hoedeplank touwtjes, net afgewerkte stoelrails,gepoedercoate stuurkolom/pedaaldragers zijn nu onbehandelde roestige steunen, afdekkapjes over de deelbare achterbank (hebben ze op de 9n3 wegbezuinigd), een fatsoenlijk afgewerkte kofferruimte met opbergvakken voor verbandtrommel die af te sluiten zijn (6N/6N2)en andere zaken die de gemiddelde kwaliteitsbeleving een stuk verhogen. Wij Noord Europeanen zijn relatief zuinig op onze spullen betalen best wat meer voor een goed product, we doen ook vaak lang met onze spullen. In veel andere landen is het meer een kwestie van een na verloop van tijd afschrijven/weggooien, zal ook aan de prijs liggen want die ligt in dat soort landen een stuk lager waardoor je sneller kunt afschrijven. Jammer echt want ik vond VW altijd best richting premium gaan maar tegenwoordig is het allemaal redelijk crisisachtig aan het worden.
 
Ik heb gisteravond via de mail een klacht neergelegd bij VW Nederland over de Bluemotion H4 koplampen en de belabberde lichtopbrengst van de lampen. Vanmorgen een mail terug dat ik in eerste instantie bij mijn eigen dealer moest klagen (heb ik al een paar keer gedaan zowel mondeling als via mail). Verder kon ik mijn klacht inleveren bijPon's Automobielhandel B.V. Dit moest dan via een brief. Als we nou allemaal (Bluemotionrijders) eens een brief zouden sturen naar Pon's Automobielhandel B.V. t.a.v. Afdeling Volkswagen klantenservice, Antwoordnummer 6, 3800VB Amersfoort met allemaal een klacht over de koplampen, dan hebben we heel misschien kans dat ze serieus iets met deze klachten gaan doen en misschien met een oplossing komen. Het is het proberen waard toch? Maar ook vooral bij je eigen dealer gaan klagen uiteraard. ;)
 
Ik heb het ook al aan de dealer teruggekoppeld maar krijg het antwoord dat er nog niet veel klachten zijn :?

Mij lijkt het een heel goed idee om een brief te sturen, ik ga morgen op wintersport dus dan doe ik het het erna..

Als we dit nu inderdaad allemaal doen, misschien komen we dan nog ergens!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Barry zei:
Ik heb het ook al aan de dealer teruggekoppeld maar krijg het antwoord dat er nog niet veel klachten zijn :?

Mij lijkt het een heel goed idee om een brief te sturen, ik ga morgen op wintersport dus dan doe ik het het erna..

Als we dit nu inderdaad allemaal doen, misschien komen we dan nog ergens!

Je bedoelt hopelijk met die laatste zin dat we allemaal een brief moeten sturen en niet dat we met z'n allen op wintersport gaan toch? :lol: :twisted: :lol: Uiteraard wens ik je een fijne wintersportvakantie toe.
Don't break a leg. ;) ;) ;)
 
graafie zei:
Ik heb gisteravond via de mail een klacht neergelegd bij VW Nederland over de Bluemotion H4 koplampen en de belabberde lichtopbrengst van de lampen. Vanmorgen een mail terug dat ik in eerste instantie bij mijn eigen dealer moest klagen (heb ik al een paar keer gedaan zowel mondeling als via mail). Verder kon ik mijn klacht inleveren bijPon's Automobielhandel B.V. Dit moest dan via een brief. Als we nou allemaal (Bluemotionrijders) eens een brief zouden sturen naar Pon's Automobielhandel B.V. t.a.v. Afdeling Volkswagen klantenservice, Antwoordnummer 6, 3800VB Amersfoort met allemaal een klacht over de koplampen, dan hebben we heel misschien kans dat ze serieus iets met deze klachten gaan doen en misschien met een oplossing komen. Het is het proberen waard toch? Maar ook vooral bij je eigen dealer gaan klagen uiteraard. ;)

Vandaag ook behoorlijk aan het klagen geweest bij de Dealer.
We zijn er nog niet uit,morgenvroeg wil ik de juiste personen spreken.Volgens een junior verkoper zat er geen verschil tussen de Comfortline Poloos benzine of Polo BM ?
Wie kan bevestigen dat er in de normale nieuwe Polo (Comfortline) H7 lampen zitten.
Ben thuis al een poosje op zoek naar de folder maar nog niet gevonden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!