Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
#update
Een aantal dingetjes veranderd aan mijn Polo:
- Remklauwen rood
- Chrome strip grill met plasti-dip zwart gemaakt. Nog niet helemaal netjes dus moet een keer opnieuw.
- Mistlampen vóór vervangen voor dual Led lights met twee kleuren: oranje en wit. Met vcds geprogrammeerd dat deze 20% meebranden overdag, uitschakelbaar zijn, en op 100% kunnen voor als er echt mist is. Oranje voor de USA look, wit voor OEM look
![]()
![]()
![]()
Omdat de wielen er toch af waren de voorwielen met achter gewisseld, en volgende week de eerste 30.000 onderhoudsbeurt.
nice hoor.. ware het niet dat ik achter trommelremmen hebZelf gedaanGeen gedoe hoor. Wielen 1 voor 1 er af, goed schoonmaken en ontvetten, netjes afplakken en op je gemakje verven met 2-componenten remklauwverf.
Ja, vind ik ook. Maar ik was samen met @Robster en die wilde blijkbaar graag op mijn auto spuitenDat is toch ook veel mooier aangezien er ook een chrome strip doorloopt in de koplampen.
Inderdaad veel mooier! En fraaie velgen btwdus er af gehaald
Mooi stukje handwerk!zwarte sportstoelen met lederen wangen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.