Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hoor je dan ook iets? Want ik had dat dingetje ingedrukt maar hoorde niks en er leek niks te gebeuren.MennoH zei:net even getankt, ging 49,66 ltr in, tank was 1 streepje voorbij 1/4
dus er gaat gewoon ruim 50 liter in de polo bm.
je moet alleen even weten dat er een ontluchtings pennetje recht boven in de tank hals zit, als je die in druk tijdens tanken gaat er veel meer in
sjonniedeluxe zei:Hoor je dan ook iets? Want ik had dat dingetje ingedrukt maar hoorde niks en er leek niks te gebeuren.MennoH zei:net even getankt, ging 49,66 ltr in, tank was 1 streepje voorbij 1/4
dus er gaat gewoon ruim 50 liter in de polo bm.
je moet alleen even weten dat er een ontluchtings pennetje recht boven in de tank hals zit, als je die in druk tijdens tanken gaat er veel meer in
Als ik eerst de tank vol gooi, en daarna dat pinnetje indruk, hoor ik wel een sissend geluid. Je hoort echt de lucht ontsnappen.sjonniedeluxe zei:Hoor je dan ook iets? Want ik had dat dingetje ingedrukt maar hoorde niks en er leek niks te gebeuren.
PoloBM zei:Welke bandenspanning hebben jullie voor de standaard velgen/banden??
Volgens het stickertje in het tank-klapje mag er 2.8 / 2.4 bar in.
(2.8voor en 2.4 achter)
2.8 voor lijkt mij gevoelsmatig wat veel ........
Net als ik dus, deze week weer net niet de 1000 km gehaald, volgens de boordcomputer kon ik nog 70 km rijden en stond de teller op 942km. Ik durfde het niet aan om nog door te rijden. Vervolgens ging er weer voor bijna 39 liter in. Als ik tank gooi ik hem vol totdat hij automatisch afslaat. Daarna haal ik de slang eruit en is het voor mij klaar. Ik gooi hem dus niet vol tot het uiterste. Met de laatste volle tank gemiddeld 1 liter op 23,6 km gereden. Netjes toch?PoloBM zei:Ik kom iedere keer bijna aan de 1000KM
Maar wel met 39-40 liter.
Ook maar eens dat ontluchtings dingetje gebruiken voor 2-3 liter meer.
Dan red ik het waarschijnlijk wel !!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.