Robin
Voormalig Admin
Bij de voorstoelen zitten daar ook de uitsparingen ?
Dus in het dashboard?
Dus in het dashboard?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij de voorstoelen zitten daar ook de uitsparingen ?
Dus in het dashboard?
Dan ga ik me er ook is in verdiepen
Hebben jullie je setje van ome ali?
Waar hebben jullie die uisparingen? Ik zie nix onder het dashboard! Bluemotion heeft dit mischien niet? Mischien een fotootje?! Alvast bedankt
tussen je stuur en bcm vanaf de onderkant
En de bluemotion heeft ze want ik heb ook een bluemotion.Waar hebben jullie die uisparingen? Ik zie nix onder het dashboard! Bluemotion heeft dit mischien niet? Mischien een fotootje?! Alvast bedankt
Ik heb een Highline met voetverlichting, maar Ik vind de verlichting te gelig, ook de interieurverlichting, nu wil ik alles vervangen voor led's, maar wil na het vervangen geen storingsmeldingen krijgen, geldt ook voor de lampjes in de zonnekleppen. Wat kan ik het beste aanschaffen, bij voorkeur een komplete set.
Als je wil dat je voetverlichting met je hemel licht tegelijk aan gaat dus met deur open en deur dicht zul.je een aftakking moeten creëren daarvan en daar je voetverlichting bij aansluiten. Hoe dit moet weet ik niet dus als mensen tips hebben? Misschien heb je hier ook een verloopstukje voor dus dat je van 2 adaptaties 1 adapter maakt voor in de bcm, dan hoef je geen kabels bloot te gaan leggen en solderen
Laat daar eens even een foto'tje van zien
Ik heb voetverlichting vervangen door rode ledslet er wel op dat pinnetjes waar je het lampje inklikt niet al te veel verbuigen,anders maakt het niet meer goed contact met lampje
Ik weet niet of ik dat wel zo mooi vind. Vind het functioneler voor het instappen als het donker is en mooi staan als ze daarna dimmen want als t donker is is het ook zo donker mogelijk in me auto vind ik veel chillerWaarom niet aansluiten bv op knoppen deur,dan branden ze continue
super! ga direct ff kijkenBijrijderskant zit ver naar achteren, bijna waar de vloerbedekking onder je dashboard gaat.
Je achter stoelen hebben het niet, maar in je voorstoelen moeten achteraan, dus onder je rugleuning een soort ei vormige uitsparing waar je de behuizing van de lamp in klikt.
Thnx
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.