Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Plus van je binnen verlichting min ergeren op iets metaals vast maken. . alles naar beneden werken. Haal je lamp is los boven.. draadjes er tegenaan houden... kijken of ie wil branden. Vast maken of plakken of solderen of schroeven. Gewoon proberen. Wat kan er mis gaan?zekering kan er uit springen. Kom op man!!!!!))))))
je kan gewoon de draad vgm van het hemel licht strippen en daar je voetverlichting kabeltje aan vast solderen? wel zorgen dat je de + en - goed hebt natuurlijk..
of gaat de voorkeur uit naar de kabels gewoon doorknippen en een amp connector er aan te hangen?
De perfecte uitleg!!!!!!!!!!!!!!
https://www.team-bhp.com/forum/diy-...dlight-switch-installing-footwell-lights.html
ok. maar hoe zou jij het doen dan? ik heb het ook zo gedaan. werkt prima.dat wel alleen jammer van de kroonstenen en lampen solderen in de houders
Bedrading solderen of nog beter met een krimptang, rest zijn waardeloze verbindingen.Kroonstenen is zoizo not done in een auto.
Gewoon van die kabelschoentjes die je kan dicht smelten of solderen en krimpkous er overheen
Zitten er al uitsparingen onder stoel waar ze in kunnen ?Draden aftakken, had ik ook
Kan jij het beschrijven hoe jij dit gedaan hebtJe zitting moet wel los om de houder te plaatsen
Bij de AW ontbreekt dat, jammer ga een andere oplossing zoeken. [emoji849][emoji848][emoji3]Ja achteraan, ovale vorm.
Bij de AW ontbreekt dat, jammer ga een andere oplossing zoeken. [emoji849][emoji848][emoji3]
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.