voetverlichting

• Onderwerp starter Onderwerp starter dov
  • Startdatum Startdatum
Ik wil dit zo graag installeren maar ik kom er gewoon niet uit joh. Je zou zeggen kind kan de was doen maar zonder ervaring in elektro vind ik dat toch een dingetje om dit zelf te gaan doen.

Volkswagen  Polo 6R 
Plus van je binnen verlichting min ergeren op iets metaals vast maken. . alles naar beneden werken. Haal je lamp is los boven.. draadjes er tegenaan houden... kijken of ie wil branden. Vast maken of plakken of solderen of schroeven. Gewoon proberen. Wat kan er mis gaan?zekering kan er uit springen. Kom op man!!!!!))))))

Volkwagen  golf 8 2022 
Plus van je binnen verlichting min ergeren op iets metaals vast maken. . alles naar beneden werken. Haal je lamp is los boven.. draadjes er tegenaan houden... kijken of ie wil branden. Vast maken of plakken of solderen of schroeven. Gewoon proberen. Wat kan er mis gaan?zekering kan er uit springen. Kom op man!!!!!))))))

juist zo zit het bij mij ook

ook nog een ledstrip in de voorbumper achter het rooster soort comming home verlichting s,avons :)

vw  polo 6r bm 
540.jpg

540.jpg

vw  polo 6r bm 
-
je kan gewoon de draad vgm van het hemel licht strippen en daar je voetverlichting kabeltje aan vast solderen? wel zorgen dat je de + en - goed hebt natuurlijk..

of gaat de voorkeur uit naar de kabels gewoon doorknippen en een amp connector er aan te hangen?

Kroonstenen is zoizo not done in een auto.
Gewoon van die kabelschoentjes die je kan dicht smelten of solderen en krimpkous er overheen
Bedrading solderen of nog beter met een krimptang, rest zijn waardeloze verbindingen.

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Volkswagen  Polo AW Highline 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!