Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Goed. ik kan je vertellen de meeste die op spritmonitor zitten zijn nogal fanatiek in dat soort dingen, en doen vaak ook mee met wedstrijdjes wie het zuinigst kan rijden, dat betekend meters lang uitrollen, achter vrachtwagens hangen, en optrekken ja optrekken dat gebeurd eigenlijk niet echt haha.
optrekken doe je dus ook altijd met beleid enzo..
ik wil niet in herhaling vallen maar het zal toch echt rijstijl rechtervoet combi zijn hoor.
ik rij 200km per dag met mijn gti en je ziet mijn verbruik haha, ik rij dan ook aardig sportiefRond dat gemiddelde zit een behoorlijke spreidingRijd je relatief veel korte ritjes misschien of in de stad? Files? Speelt allemaal een rol. Anders is het wonderlijk dat wij op hetzelfde gemiddelde zitten (ik rijd vnl lange snelwegritten met mijn 2.0 tsi)
Als jij van mening bent dat er iets mis is dan moet je het laten nakijken kan ik dan alleen zeggenBen ik het niet mee eens. Ik heb hiervoor meerdere auto's gehad waaronder een A4 2.0 diesel uit 2010 en een golf met hetzelfde 1.6 blok, echter wel met DSG. Met de A4, inc 19inch velgen haalde ik gemakkelijk 1:16,5, terwijl de golf ongeveer hetzelfde verbruik had en soms zelfs zuiniger was dan de Polo! Deze auto's verschillen behoorlijk van elkaar in gewicht. Ik kan wel degelijk concluderen dat er of iets mis is met mijn Polo of dat de 1.6 blok gewoon geen zuinige blok is. Maar goed, dat is wat ik ervan vind. Als jij zegt dat het toch aan mijn rijstijl zal liggen, prima.
Ja, dat is mij bekendik rij 200km per dag met mijn gti en je ziet mijn verbruik haha, ik rij dan ook aardig sportief
Als je al weet dat je 450km op een tank rijd kun je nu ook wel weer gas gaan geven met dat ding hoor genoeg ingeredenMet mijn 1.2 TSI had ik ooit de 600km aangetikt met 1 tank. Betrof toen een motor die al 70-100k had gereden.
Nu heb ik een nieuwe 1.2 TSI, en aangezien ik zoveel mogelijk probeer te voorkomen dat ik onder de 2000 rpm kom (ivm inrijden - tussen 2000 rpm en 3500 rpm), rijd ik nu max 450 km met 1 volle tank (ron98).
Je moet sinds tanken hebben, dat geeft een actueler beeld. Dan zie je hoeveel je al gereden hebt en wat je nog kan rijden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.