Als ik op de Duitse websites kijk, dan kan je makkelijk een hele mooie 6R uit 2014 vinden. Bij import moet nog rest-BPM worden betaald , maar dit is rond de €1.200. Ook dan heb je nog veel voordeel.
De Duitse auto's zijn vaak zeer compleet en je hebt enorm veel keus. Een auto van 10 maanden oud met niet meer dan 12.000 kilometer is geen probleem.
Laat maar weten of je meer info wil.
Helaas kon ik alleen maar Polo's vinden met ongeveer dezelfde prijs als hier in NL. Misschien kijk ik dan op een verkeerde site (autoscout24.de).
Zitten er helemaal geen nadelen aan het importeren van een auto? Ook niet bij een eventuele verkoop over een aantal jaar? Of wellicht met de verzekering (en het eventueel uitkeren van de aankoopprijs)?
Het nadeel vind ik dat je niet even vlug op en neer kunt rijden om een proefritje te maken in de daadwerkelijke auto. Je moet hm dan dus naar Nederland halen en dan kom je er wellicht achter dat het toch niet zo'n fijne auto is?
Wellicht is er in Duitsland een 6C demo model of 'werknemer-auto' te vinden (met veel opties). Dit zou ik dan nog wel willen overwegen.
Bedankt voor de tip! Ik zal eens bij hun informeren! Als zij alles kunnen regelen voor die totaalprijs, dan ben ik de gelukkigste mens (zoals ze dat hier zo mooi zeggen)Wat is All Cars Company in Eindhoven voor bedrijf, daar worden ook verschillende Polo's aangeboden.
Volkswagen
Polo 6C
1.2 TSI