anders had ik het wel gedaan
nee das echt een mega operatie, kachelhuis wisselen
Dan kan het toch wel, ook al is het een verschrikkelijk duur geintje en een grote klus? Of zie ik dat nu verkeerd? Op andere forums lees ik namelijk dat het kan. Of houden ze me voor de gek? (Ik ben niet zo technisch op dit gebied, je kan me vanalles wijs maken.. )anders had ik het wel gedaan
Weer wat geleerd vandaag! Hebben alle nieuwe Polo modellen niet standaard mechanische airco tegenwoordig? En is automatische airco niet tegen bijbetaling? Ik kan me anno 2015 gewoon niet meer voorstellen dat er nog Polo's geleverd worden zonder iig mechanische airco!je mist en heleboel sensoren dus helaas gaat dat niet lukken
Thanks voor de informatie! Weer wat geleerd vandaag. Ik was gewoon nieuwsgierig. Bij mijn Polo is het niet aan de orde. Heb zelf automatische airco. Vind ik persoonlijk wel mooier en makkelijker in de auto. Werkt super.Volgens mij is Volkswagen ook de enige die dit nog leverd
nee dit is niet om te bouwen, je mist sensoren maar ook stel motoren om de kleppen van de verwarming aan te sturen
Super! Fijn dat je de keuze hebt kunnen maken! Dat vraagt vrijdag natuurlijk wel om foto's als je de nieuwe Polo binnen hebt! Alvast heel veel rijplezier met deze auto!Sow! Wat veel reacties!
Allemaal hartstikke bedankt voor jullie hulp en informatie!
Het is gelukt!
Heb echt een super prijs volgens mij!
Volgensmij geen mechanische ventilatie, maar idd even aan de knopjes draaien.
Wel Mirrorlink, super mooie boordcomputer, stoelen in hoogte verstelbaar, cruise control, hulp bij zuinig rijden, etc etc etc.
En...de kleur waar ik verliefd op ben! Silk blue!
Hij word nu hier heen gehaald en hij krijgt een mooie lakbehandeling.
Verder krijg ik 4 jaar garanie en kreeg ik super veel terug op mijn Saxo (met inruilpremie).
Eind goed, al goed!
Vrijdag ophalen!
Oh ja, ik denk dat ik ook de Volkswagen verzekering pak, waarbij je 3 jaar lang de aanschafwaarde terug krijgt bij diefstal of total loss, mits je een nieuwe auto koopt bij dit bedrijf!
Super aanbod lijkt me, maar eerst even de kleine lettertjes lezen
Weet niet of dit nog relevant is. Ik heb sinds afgelopen zomer de nieuwe 6c zonder alarm. Dit heb ik direct laten inbouwen door Fleetacces ( http://www.fleetaccess.nl/security/klasse-alarm/?gclid=CI2ypK7My8QCFeHKtAodkx4A2A). Koste me €600, er was toen een actie, top service en ze komen op locatie inbouwen. Het moet wel overdekt zijn. Alarm werkt super.Weet iemand toevallig wat het zou kosten om zo'n klasse 3 alarm in te bouwen? Of de aanschaf kosten en zelf inbouwen?
Super! Fijn dat je de keuze hebt kunnen maken! Dat vraagt vrijdag natuurlijk wel om foto's als je de nieuwe Polo binnen hebt! Alvast heel veel rijplezier met deze auto!
De link werkt helaas niet. Ik kan de foto niet zien! Ben benieuwd naar de foto. Spannend hoor.. Nog maar twee dagen wachten...De dealer stuurde me net een foto door. Hij is gearriveerd!
Hij staat al mooi in het zonnetje te wachten op zijn lakbehandeling!
Bekijk media item 1563
Oeps, had hm als 'private' gemarkeerd.De link werkt helaas niet. Ik kan de foto niet zien!
Ik rijd zaterdag waarschijnlijk de hele dag rondjes in en om Eindhoven!Ik zal mijn ogen eens goed open houden, misschien zie ik je eens rijden.
Haha, dat geloof ik.Ik rijd zaterdag waarschijnlijk de hele dag rondjes in en om Eindhoven!
OF....ik parkeer hm voor de deur en ga de hele dag uit mijn raam zitten te staren
haha
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.