Voorstellen en vraag aankoop Polo

Zoiets zoek je dus? (maar dan iets scherper met de prijs)
Klopt. Die had ik ook al gezien. Maar in de kleine lettertjes staat dat er al gerekend word met 1000 euro inruil en daar komt dan nog eens 1034 euro afleverkosten bij.
Dan blijft ie dus nogsteeds die prijs :(

Misschien maar 2 of 3 maanden wachten en eventueel invoeren.

Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 
Klopt. Die had ik ook al gezien. Maar in de kleine lettertjes staat dat er al gerekend word met 1000 euro inruil en daar komt dan nog eens 1034 euro afleverkosten bij.
Dan blijft ie dus nogsteeds die prijs :(

Misschien maar 2 of 3 maanden wachten en eventueel invoeren.
Maar dan heb je wel een gloednieuwe auto (ok, uit voorraad) met fabrieksgarantie en alles er op en er aan. Zo ben ik uiteindelijk ook op een nieuwe uitgekomen, die garantie dat als me in de eerste paar jaar iets stuk gaat, de garage bellen en het onder de garantie wordt gefixt :)

edit: en je weet niet wat zij geven aan inruil op je oude auto hè ;) soms sta je nog raar te kijken of hebben ze inruilacties... Ik heb nog 750 euro gekregen voor een roestige oude Volvo uit bouwjaar '86 ;) gewoon vragen, niet geschoten is altijd mis!

Zoiets dus:
http://suchen.mobile.de/auto-insera...OL&negativeFeatures=EXPORT&colors=BLUE&noec=1

Hadden ze die prijzen maar in Nederland! Pfff

edit: en je weet niet wat zij geven aan inruil op je oude auto hè ;) soms sta je nog raar te kijken of hebben ze inruilacties... Ik heb nog 750 euro gekregen voor een roestige oude Volvo uit bouwjaar '86 ;) gewoon vragen, niet geschoten is altijd mis!

Ik heb al allerlei dealers gemaild met informatie opvragen voor de inruil van mijn auto (tegen de 6C). Overal krijg ik er ongeveer 1.500 euro voor.
Wellicht is er ergens een leuke Paas-actie met extra inruil ofzo. (lees: extra extra extra inruil :P )

Super! Heb me meteen aangemeld!

Nee, een financiering is niet nodig.
Wil gwn niet meer uitgeven aan een auto. Klinkt misschien gek.

We moeten ook nog een complete garage gaan bouwen

Gisteren avond naar onze dealer geweest. Hij had (bij een aangesloten dealer) een nieuwe 6c in Silk Blue staan . Comfortline Executive pakket.
Deze was rijklaar voor 16990 euro. Waarom? Er zat al een kenteken op vanaf 26-02 (waarschijnlijk om een bonus te halen zei hij).

We gaan vandaag een proefrit maken in dezelfde auto maar dan in het zilver (die ze bij hun op voorraad hebben). Als we willen, dan halen ze de Silk Blue naar ons dorp.

Ik zou 1750 euro terug krijgen voor mijn Saxo (wat ik erg veel vind). En we krijgen er dan nog extra garantie bij (4 jaar in totaal).
We kunnen de Polo dan meenemen voor 15.240 euro. Best een mooi bedrag! Voor een nieuwe Polo!

Nou zat ik gisteren avond op de site te kijken. Bleek er standaard al 1000 euro korting te zitten op de voorraadmodellen, maar ik weet niet of dat er al af was bij deze. Ook kreeg men nu 1000 euro inruilpremie en kon men deze maand 2 jaar extra garantie bijkopen voor 149 euro.

Ik was super blij gisteren avond!
Maar toen ik na ging denken, begon ik te twijfelen;
Geen parkeersensoren, geen navigatie, geen klima.
Mja, toen ging ik nog meer nadenken;
Mis ik iets aan de navi? Mis ik iets aan de parkeersensoren? Mis ik iets aan de klima?
Het is wel echt de kleur waar ik helemaal verliefd op ben!

Maar toch; eigenlijk maar 750 euro maar terug voor mijn Saxo?

Ik denk dat we vandaag nog maar eens proberen om op de 15.000 te komen MET gratis lakbehandeling
Lijkt me toch wel zo fijn!

• Leuk
Waarderingen: Marco71
Mis ik iets aan de navi? Mis ik iets aan de parkeersensoren? Mis ik iets aan de klima?
Is persoonlijk natuurlijk. Voor mij zouden dit geen bezwaren zijn. Ik mis de navi niet, doe 'k wel via m'n telefoon, die babbelt ook gezellig over de speakers mee, dus geen problemen daar. Parkeersensoren nooit gehad, mis ze ook niet. Climatronic mis ik ook niet. Wat maakt 't uit of je aan een knopje draait dat aangeeft welke temperatuur in graden je het wilt hebben in de auto, of dat je aan een knop draait die het iets warmer maakt als je het warmer wilt, en iets kouder maakt als je het kouder wilt. Zolang je maar in ieder geval de mechanische airco hebt, doen allebei hetzelfde :) Ik zou persoonlijk meer prio leggen op cruise control en dat soort functionele dingetjes die je dagelijks gebruikt.

Als je de lijn van je budget trekt waar je hem hebt getrokken, zul je ergens een compromis moeten sluiten. Zoals je in het begin zelf aangeeft, een iets ouder type wat beter in de opties zit, of een nieuwe auto die misschien iets "kaler" is, of wat @Gunner zegt, even lekker doorsparen totdat je dat compromis niet hoeft te maken ;)

Als jij tevreden bent met de huidige opties die er nu op zitten dan moet je er gewoon voor gaan. Extra opties/wensen kost nou eenmaal extra geld. Kijk, een navigatie systeem kun je achteraf ook nog inbouwen, net als parkeersensoren. Probeer er inderdaad nog een paar euro vanaf te krijgen, je weet maar nooit. Ik zou er gewoon voor gaan. Succes en veel plezier met de testrit.;)

Parkeer sensoren inbouwen achter is ongeveer 150 euro aan materiaal ex uurtje arbeid
Voor en achter is ongeveer 250 euro ex 2 uur arbeid

Bedoel je dan originele sensoren?
Dan zou ik graag wel willen weten waar je dat kan laten doen voor die prijs. Wat ik begrepen heb vragen ze er allemaal rond de 700 euro voor om zowel de voor als achterzijde in te bouwen. (originele OPS die op de radio weergeven worden en in kleur gespoten).

Mis je navigatie, parkeersensoren, klima? Deze vragen zijn erg persoonlijk. In mijn vorige auto had ik geen van alle opties. In mijn Polo heb ik deze opties wel. En ik moet zeggen; in een volgende auto zou ik het nu niet meer willen missen. Ik vind het ideaal!

Aan de andere kant. In je Citroën zaten waarschijnlijk deze opties ook niet. En wat je niet gehad hebt, kun je dat missen? Het is aan jou de (lastige) keuze om te bepalen hoeveel luxe je wil en hoeveel je bereid bent om te betalen.

Navigatie en parkeersensoren en automatische airco vallen later nog in te bouwen. Maar dit kost ook geld (ongeacht of je het zelf kan inbouwen of niet). Ik denk dat de kosten van een scm alarm klasse 3 al gauw gaan oplopen tot rond de 800 euro.

Veel plezier met de testrit en succes met het maken van de keuzes!

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Bedoel je dan originele sensoren?
Dan zou ik graag wel willen weten waar je dat kan laten doen voor die prijs. Wat ik begrepen heb vragen ze er allemaal rond de 700 euro voor om zowel de voor als achterzijde in te bouwen. (originele OPS die op de radio weergeven worden en in kleur gespoten).

set voor en achter: http://www.carsystems.pl/vw-polo-6r-park-pilot-front-and-rear-w-ops,id377.html
set alleen achter: http://www.carsystems.pl/vw-polo-6r-park-pilot-rear-w-ops,id301.html

dan moet je ze nog inbouwen of in laten bouwen (vandaar ex arbeid). dit is origineel materiaal wat op je radio komt.
ik heb wel eens setjes in kleur gezien voor minder.

Mis je navigatie, parkeersensoren, klima? Deze vragen zijn erg persoonlijk. In mijn vorige auto had ik geen van alle opties. In mijn Polo heb ik deze opties wel. En ik moet zeggen; in een volgende auto zou ik het nu niet meer willen missen. Ik vind het ideaal!

Aan de andere kant. In je Citroën zaten waarschijnlijk deze opties ook niet. En wat je niet gehad hebt, kun je dat missen? Het is aan jou de (lastige) keuze om te bepalen hoeveel luxe je wil en hoeveel je bereid bent om te betalen.

Navigatie en parkeersensoren en automatische airco vallen later nog in te bouwen. Maar dit kost ook geld (ongeacht of je het zelf kan inbouwen of niet). Ik denk dat de kosten van een scm alarm klasse 3 al gauw gaan oplopen tot rond de 800 euro.

Veel plezier met de testrit en succes met het maken van de keuzes!
Automatische airco (climatronic) later inbouwen? Dacht het niet hè.....

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!