wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

d75400ea68045590f27d624b0384c832.jpg
430454a5deb54884591c498f38aad522.jpg


vandaag mijn ruitenwisser van achter is vervangen.
ik zeg, dik kontje
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Heb van het weekend de TSI en de bluemotion badge weggehaald. Zojuist de sticker resten weggehaald maar het ziet er nu vrij goed uit! Zit een heel klein kleur verschil in maar ik verwacht dat dit in de komende weken wel zal vervagen. Komende week nog langs de wasstraat, zelfs op de foto zie je smerigheid Stick Out Tongue
no-tsi-bluemotion-zonder-kenteken-jpg.13224
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Misschien is het een optie om de lak van je achterklep even in de wax te zetten? Misschien dat er dan geen kleurverschil meer is? Of even het 5 stappen plan toepassen (zie het forum van carclean). ;)
Ga morgen eerst maar eens naar de wasstraat. Als het goed is wordt daar ook redelijk wat gedaan dus eerst dat maar eens afwachten.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 90pk BlueMotion 
Heb van het weekend de TSI en de bluemotion badge weggehaald. Zojuist de sticker resten weggehaald maar het ziet er nu vrij goed uit! Zit een heel klein kleur verschil in maar ik verwacht dat dit in de komende weken wel zal vervagen. Komende week nog langs de wasstraat, zelfs op de foto zie je smerigheid Stick Out Tongue
no-tsi-bluemotion-zonder-kenteken-jpg.13224
Ik heb laatst ook deze badge verwijderd waarbij je kleurverschil zag. Even wassen/ kleien / polijstmachine er op en het was weg. Met alleen wassen blijf je de letters op je lak nog zien.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Marc. en graafie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!