Volkswagen
Polo
1.2 TSI 105pk
Vol is mooier.Ik wist dat als ik deze foto zou posten, dat @iichel ging reageren.. Kan ook niet anders met zo weinig knoppen
Moet zeggen dat ik me stiekem wel een beetje schaam, had op ze minst die airbag passagier knop moeten hebben..
heb op ebay duitsland 109 euro betaald voor eibach proGewoon een eibach pro-kit bestellen bij Biesheuvel autosport, iets van 155 euro ongeveer. Ik heb zelf voor de VW Up van mijn vrouw een setje bij hun besteld en deze wordt vandaag door Automat Veendam gemonteerd voor 130 euro totaal incl uitlijnen. Dus voor nog geen 300 euro ben ik klaar.
Heb inderdaad toen ook iets boven de €100 betaald:heb op ebay duitsland 109 euro betaald voor eibach pro
Zo, je hebt laag... en je hebt extreem laag! Succes met de drempels, haha.Donderdagavond de polo weggebracht naar Streetcustoms voor zijn grootste update.
Vanavond ga ik hem weer ophalen.
Dan komende week ergens ga ik alle losse delen die ik afgelopen tijd heb laten spuiten monteren.
Zo, je hebt laag... en je hebt extreem laag! Succes met de drempels, haha.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.