wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik wist dat als ik deze foto zou posten, dat @iichel ging reageren.. Kan ook niet anders met zo weinig knoppen:mrgreen:

Moet zeggen dat ik me stiekem wel een beetje schaam, had op ze minst die airbag passagier knop moeten hebben..
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
3095b1d521427e17e694ab1ac163b7f2.jpg


vanmorgen maar is de polo gewassen en ondertussen van mijn oldtimertje golfje 1 een andere versnellingsbak eronder gehangen.
helemaal happy [emoji29] [emoji12] [emoji12]
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Gewoon een eibach pro-kit bestellen bij Biesheuvel autosport, iets van 155 euro ongeveer. Ik heb zelf voor de VW Up van mijn vrouw een setje bij hun besteld en deze wordt vandaag door Automat Veendam gemonteerd voor 130 euro totaal incl uitlijnen. Dus voor nog geen 300 euro ben ik klaar. Stick Out Tongue
heb op ebay duitsland 109 euro betaald voor eibach pro
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!