Ik hoefde niet een extreme verlaging. Ik wil nog wel een beetje comfort overhouden. Hij is voor 25 mm en achter 30 mm. Kan nu nog normaal een drempel nemen, wel zo fijn.das echt wel een nette prijs. twijfel of je er zo laag mee komt als @Syste
Die kap over je mistlicht zit er niet goed in. Die hoort aan te sluiten op je mistlamp
Die bumper komt me bekend voor.En weer verder...
Vandaag nog even de tijd gevonden om de gecleande R-line bumper te monteren..
3/4 wielen kun je ook herkennenDie bumper komt me bekend voor.
Tuurlijk had enkel over de foto gekeken denk ik. Tevreden van de velgen?3/4 wielen kun je ook herkennen
Heb ze zo netjes mogelijk gepoetst en de velg met grotere schade is vervangen voor een andere nette velg die ik voor een prikkie op marktplaats vond . Ik ben meer dan tevredenTuurlijk had enkel over de foto gekeken denk ik. Tevreden van de velgen?
Staat echt super mooi die gecleande bumper, ik vind het alleen jammer dat je dan de kentekenplaat niet meer normaal kwijt kan.En weer verder...
Vandaag nog even de tijd gevonden om de gecleande R-line bumper te monteren..
Later op de dag had een vriend van me nog een stukje "fly-eyes" folie over. Dus maar eens even testen op de mistlichtjes.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.