Heb ik ook.
Ennehh, jij moet wel heel erg van sportlife houden
Bakjes passen voor 99% er precies in dus vandaar. Links zit muntgeld in voor de wasbox en rechts de kauwgum
VW
Polo 6R
1.4 86pk
Heb ik ook.
Ennehh, jij moet wel heel erg van sportlife houden
2 rode led strips aangesloten op een schakelaar en de dimmer. Zeer tevreden over met wat hulp van @Blackcougar4 ging het een stuk sneller bedankt daarvoor
Deze schakelaar gekocht en in de polo gezet https://mistlampen.nl/populair/volkswagenlichtschakelaar-lichtsensor-auto-c-l-home.html
zoals er staat ch/lh werkt plug en play geen vcds nodig enigste is dat je de lichtsensor even een mooi plekje in de hoek van het dashboard moet geven maar geen probleem ziet er keurig uit en werkt super ! is het die 89,95 waard vind ik persoonlijk ik wilde dit graag en doe het liever zo dan via alie om risico te lopen op kosten i.v.m invoerrechten.
Zo te zien wel maar bij de bluemotion en xenon Polos gaan alleen de stadslichten branden bij ch lh
Zo te zien wel maar bij de bluemotion en xenon Polos gaan alleen de stadslichten branden bij ch lh
Werken deze van ali hetzelfde?
Polo 1.6 TDI Highline
wat gaat branden is de achterlichten, stadslichten voor en kenteken verlichting.
en ik weet het niet 100% zeker meer, maar ik dacht binnen ook de verlichting van de knoppen en de 'bong bong bong' van 'yo je lichten staan nog aan'.
Nu pas?Winterbanden tijd
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.