Ik heb ook mijn auto vandaag gewassen. De Polo was weer het slachoffer geworden van een precisiebombardement van een meeuw [emoji52].
Ik heb ook mijn auto vandaag gewassen. De Polo was weer het slachoffer geworden van een precisiebombardement van een meeuw [emoji52].
Kabelboompje gemaakt voor de voetverlichting extra lang gemaakt zodat ik voor de bestuurders en passagiers kant genoeg heb nu nog het aansluiten op de schakelaar van de auto......
Doe jezelf een plezier en ga met gekleurde kabels werken. Nu weet je nog wel hoe het zit, maar stel dat je over een paar jaar een extensie naar achter wilt maken of een kabelbreukje krijgt, dan weet je nog dat geel plus is, bruin massa (of whatever voor kleuren je gebruikt).
Ik heb het mezelf op de moeilijke manier geleerd
ff mijn deurpanelen aangepast, voor als mijn deur openstaat in het donker [emoji23] [emoji23] [emoji23] fietsen ze er niet tegenaan [emoji85] [emoji85] [emoji85]
dat gaat met deze panelen niet die zitten helemaal dicht kom je niet tussen, ja ze branden ook onder het rijden en dimmen op de dimschakelaarHeel gaaf persoonlijk had ik die andere rand erboven genomen en misschien leuk om rijdend ook verlichting te hebben ?
Was zakdoek aan het zoeken en dan te laat opgemerkt dat wagen voor mij remde. Stom stom stom. Nog opzij proberen gooien maar niet genoeg dus. Schade van de andere valt gelukkig mee, bij mij is het klein beetje erger. 1e ongeval sinds de 6jaar en half dat ik rij.wat is er gebeurd?
Ga zien wat ik het snelst vind van bumper. Belangrijkste is dat ik snel weer mobiel ben. Gelukkig werk ik maar op +-1km van thuis dus kan de auto wel missen.Dus volgende week kun je hier posten met een nieuw voorscherm, voorbumper (meteen R-Line?), koplamp en band?
Nee zonder gekheid, zonde. Hoop dat je er met de verzekering wat moois van kunt maken. Schade doet altijd pijn.
Het is gelukt na een avondje maar dan heb je ook wat ! Nu alleen nog even dimfolie er op plakken vind ze iets aan de felle kant wilde ze niet om de dimmer zetten aangezien ik het fijn vind dat mijn teller en andere knopjes op zijn felst staan bij dag en nacht
Ga zien wat ik het snelst vind van bumper. Belangrijkste is dat ik snel weer mobiel ben. Gelukkig werk ik maar op +-1km van thuis dus kan de auto wel missen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.