Beter laat dan nooitDe winterreifen er onder gelegd
Kachelweerstand vervangen is niet zo heel moeilijk. Ik heb de mijne al 2x moeten vervangen, maar beide keren werkte 1, 2 en 3 niet meer, alleen 4. Wat normaal is want dan wordt de weerstand niet gebruikt en draait de blower motor gewoon op 12v.Helaas, was het maar waar. Hij deed het ook toen het warm weer was. En als ik de ventilator op stand 2 of hoger zet dan doet de airco het wel.
Er zitten in die groene weerstand 3 weerstanden. Als je je ventilator op 1 zet worden alle 3 de weerstanden achter elkaar gezet om een grote weerstand te maken, zodat de motor traag draait. Als je hem op 2 zet worden er maar 2 achter elkaar gezet waardoor de weerstand iets lager is en hij sneller draait. Misschien is net de allereerste weerstand gebroken/doorgebrand, waardoor die helemaal niks meer doorlaat. Kan je dan echt voorstellen als 2 draden die niet aan elkaar hangen. En dan werkt de blower motor natuurlijk niet. Maar als je hem dan op 2 zet wordt die kapotte eerste weerstand niet gebruikt en is er niks aan de hand.Wat ik mij afvraag, heeft elke stand dan een weerstand? Want bij mij doet alleen stand 1 het niet, de rest wel.
Ik had inderdaad al een hele mooie How-to gevonden.
€150 !? Wie heeft je dat wijsgemaakt ?Helaas, heb geen multimeter.
Enig idee wat zo'n ding kost? Heb een prijs gehoord van € 150,-.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.