Nieuwe lampen gemonteerd. Ter info, beide lampen staan aan... Wat een verschil!
Wat voor sierstukje heb jij??
Volkswagen
Polo 6R
1.6 TDI Highline
Alleen als je het zelf doet.Telt kapot rijden ook als wat gedaan aan je auto?
Tjee zeg, wat een malle schade.Was zakdoek aan het zoeken en dan te laat opgemerkt dat wagen voor mij remde. Stom stom stom. Nog opzij proberen gooien maar niet genoeg dus. Schade van de andere valt gelukkig mee, bij mij is het klein beetje erger. 1e ongeval sinds de 6jaar en half dat ik rij.
Telt kapot rijden ook als wat gedaan aan je auto?
Staat goed he..! Heb ik afgelopen week ook gedaan, alleen heb ik niet-CANBUS ledjes gemonteerd.Hallogeen naar led upgrade 13 euro via aliexpress en binnen 11 dagen in huis!! Heb er nog 3 over dus denk de t10 van de koplampen vervangen en gelijk de rest van de koplamp en mistlamp vervangen voor led
Staat goed he..! Heb ik afgelopen week ook gedaan, alleen heb ik niet-CANBUS ledjes gemonteerd.
Oogt gelijk een stuk luxer vind ik
Staat goed he..! Heb ik afgelopen week ook gedaan, alleen heb ik niet-CANBUS ledjes gemonteerd.
Oogt gelijk een stuk luxer vind ik
Allemaal na-apers hier[emoji12]
Ik wou mn voetverlichting ook die led T10 in drukken alleen ledjes zijn te dik voor in de fitting[emoji36][emoji36] idem voor de kofferbak
Doordouwen hahah, Nee maar goed dat ik het weet dan ga ik het niet proberen ook. Heb nu dan 4stuks over
Lekker smerig gemaakt door de sneeuw
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.