Je kunt dan inderdaad het beste een compleet nieuwe set kopen. En dan je oude set in de verkoop voor een paar 100 euro.
Komt goed. Ik ga er over een maand mee op vakantieMeer foto's!
Netjes, veel goedkoper kan het niet.Distributieriem, waterpomp en multiriem vervangen bij 180.000km.
Monteur dacht dat ik mijn distributieriem eerder al had vervangen want de riem die hij eraf heeft gehaald zag er nog gloednieuw uit.
Ik vertelde hem dat ik de eerste eigenaar ben en dat ik de riem nog nooit had vervangen en dat je deze eigenlijk pas bij 210.000 moest vervangen.
Dat van 210.000 wist de monteur wel, maar kennelijk zag mijn riem en nog splinternieuw uit. Merk van de originele riem is van Dayco, voor degenen die deze ooit willen bestellen.
Mijn waterpomp was wel lek en dat is ook eigenlijk de reden waarom ik alles al bij 180.000 wilde refreshen.
Al het werk bij elkaar heeft mij enkel een pot Marokkaanse thee gekost.
Ik heb zojuist een DJI Mavic Pro gehaald. Niet zozeer een VW onderdeel, maar ik ga hiermee wel mijn Polo op reis filmen tijdens mijn 10.000+km de ik ga afleggen.
Dat is een hele mooie Drone zeg, daar ga je hele mooie opnames mee maken op je reis.
Je zal zeker wel al ervaring hebben met het vliegen om dit type aan te schaffen, welke type
had je hiervoor een phantom 3 misschien.
Gaaf!!Ik heb zojuist een DJI Mavic Pro gehaald. Niet zozeer een VW onderdeel, maar ik ga hiermee wel mijn Polo op reis filmen tijdens mijn 10.000+km de ik ga afleggen.
zoveel op een 1.2 :ODit is in mijn 1.2 TDI bluemotion
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.