volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
-
Functioneert het als het origineel ? ( en mag ik vragen wat je kwijt was, mag ook via pm evt.. )
Super, dankjewel man!!Volgens mij vraag hij 499,- voor de units, 75,- inleren en 75,- stekkers dus 649,- tenminste was een tijdje terug zo. Ben er geweest maar hij hoefde enkel bij mij de units in te leren gezien ik zelf de units had gekocht inclusief de stekkers van halogeen naar Xenon/LED. Wel een aardige behulpzame jonge van Track-Motion. Bij mij werk alles prima alleen bochtverlichting in de units niet deze heb ik in de bumper en dimmende LED bij knipperlicht niet. Ik heb wel een Polo 6C.
Precies dit. En ik moet wel even wennen, want het geeft een bak meer licht! Ook gaan mensen iets vaker naar rechts Zeker een aanrader!Volgens mij vraag hij 499,- voor de units, 75,- inleren en 75,- stekkers dus 649,- tenminste was een tijdje terug zo. Ben er geweest maar hij hoefde enkel bij mij de units in te leren gezien ik zelf de units had gekocht inclusief de stekkers van halogeen naar Xenon/LED. Wel een aardige behulpzame jonge van Track-Motion. Bij mij werk alles prima alleen bochtverlichting in de units niet deze heb ik in de bumper en dimmende LED bij knipperlicht niet. Ik heb wel een Polo 6C.
Amen!Ps. Voorheen een imitatieset gehad, maar zelfs dat jatten ze eruit en komt niet in de buurt van origineel. Geen zorgen meer over niet startende verlichting.. zelfs geen issues met start stop, of knipperende leds tijdens inparkeren.
Ruud kan dit wel beamen
Alleen als je rondom schijven hebt.
Trommeltjes achter is een no go icm rode schoenen.
Dit dus.Maak ze gewoon netjes zwart, al het andere is of nep qua aanzicht of gewoon een oerlelijke combi met de auto
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.