heugt
Bekend lid
Jammer ....Vandaag setje sonniboy’s aangeschaft
Volkswagen
VW Polo Cross 6R Bj: 2013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Jammer ....Vandaag setje sonniboy’s aangeschaft
roest ? Hoe danEergisteren 2 roestplekjes weg geschuurd, opgevuld en herspoten.
Gisteren achterdiffuser en sideskirts in hoogglans zwart gespoten.
Ook nieuwe gasveren geplaatst in de koffer en men nieuwe rubber matjes geplaatst.
2 jaar geleden aangereden geweest in de rechterzijde en vermoed dat het daar van komt. Gelukkig op tijd bijR
roest ? Hoe dan
Damnnn dat is wel veel zeg.Vandaag offerte gekregen van de kosten voor het repareren van de auto.
Ongeveer 1500/1600 euro en dan is alles weer mooi en netjes !
Dinsdag gaat die heen voor de reparatie en vrijdag kan ik hem ophalen.
Zekers...Damnnn dat is wel veel zeg.
Beste schadeZekers...
Maar ook wel goede schade, zal ff foto bijvoegen.
Foto is niet super kwaliteit ivm in de vroege ochtend genomen
Ze gebruiken ook al gebruikte onderdelen, en er zitten ook nog meer krassen op door die auto en die worden ook gefixtWas t niet goedkoper om een tweedehands schermpje in kleur te fixen?
Gister kachelmotor (aanjager) vervangen (maakte een turbofluitendgeluid). Kachelweerstand vervangen (kachel deed het alleen in stand 4) en men raammechanisme in de linkervoordeur (staalkabel geknapt)
Die gein heb ik ook gehad. Tegenligger kwam door wegversmalling gezet terwijl ik daar bijna uit was. Heeft de hele zijkant geraakt, scherm, beide deuren en achter scherm. Hij stopte in eerste instatie maar bedacht zich al snel en vertrok. Uiteraard ook niemand anders die stopte ondanks 't nodige verkeer. Gelukkig voor mij is het een leaseauto met allrisk verzekering maar ik baalde evengoed, want in tegenstelling tot veel andere lease rijders ben ik extreem zuinig op mijn in auto. Succes met de schade afhandeling, ik moest er zes keer mee terug en nu na 2j begint de lak er weer af te vallen op een paar plekken... (en dat was na 1j al opnieuw gespoten).Moet je minimaal 2 getuigen van dat moment hebben. Helaas niemand gestopt die net als mij stopte...
Dus gaat hem niet worden...
Ik heb hem juist van GTI afgehaald . Moet alleen zeggen dat ik niet weet waarop hij nu staat, maar stuurt veel directer dan GTI instelling. Wat mij opviel is dat hij erg zwaar stuurde en indirect, geen 1 op 1 gevoel met de wielen.
Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.clb
Part No: 6R0 423 156 B
Component: LenkhilfeTRW V277
Coding: 11241
Shop #: WSC 00788
VCID: 2F6715C3EAEF3E3940-807B
No fault code found.
Even gecheckt, die heb ik inderdaad ook (xxx40) maar laatste bit heeft met controller te maken geloof ik. Probleem met gti instelling was overigens niet te zwaar bedenk ik me nu, maar juist erg licht en zweverig, te meer bij hogere snelheden.Code:Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.clb Part No: 6R0 423 156 B Component: LenkhilfeTRW V277 Coding: 11241 Shop #: WSC 00788 VCID: 2F6715C3EAEF3E3940-807B No fault code found.
heerlijk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.