iichel
Exclusive lid
nu nog een magic wand voor je apple keyboard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee kan niet, dit is de nieuwe magic keyboard 2 en magic trackpad 2. Muis is wel versie 1 haha.nu nog een magic wand voor je apple keyboard
Mijn voorkeur heeft gewoon bij het openen van het portier.Vandaag 2 van deze dingen besteld als verlichting van de voetenruimte. Weet alleen nog niet zeker of ik hem ga aansluiten op de binnenverlichting, of op contact 15.
Wat heeft jullie voorkeur. Lampen bij de voetenruimte aan als de deur open gaat? Of als de auto op contact staat, zodat slechts de voetenruimte verlicht is.
Voetverlichting bij het openen van de deur vind ikzelf erg prettig
je kunt er wel van op aan dat drewsmotion goed voor je auto zorgt. laatst op facebook zag ik al z'n nieuwe gereedschap... dat is wel echt profi spul. daar hoef je je geen zorgen om te maken. is het nog wat verzekeringswerk?
11 December gaat de Polo naar de schadereparateur voor enkele schades.
- Deur rechts achter ophanging corrigeren
- Schade spatbord en deursponning rechts achter reparatie en spuiten
- Ster (vandalisme) op motorkap spuiten
- Deukje voorzijde motorkap uitdeuken
- Schades voorbumper overspuiten (iemand kon niet parkeren en liet geen briefje achter)
€ 975 ex
En, voordat die langs gaat laat ik 'm eerst grondig wassen en kleien door sponsor @capszz zodat de lak netjes schoon is voor de reparatie. Dan als het spuitwerk helemaal uitgehard is kom ik terug voor de volledige behandeling dus met polijsten etc.
11 december pas
Hij ziet er al dik uit... tijd om er een diamantje van te maken11 Jan* gaat de Polo naar de schadereparateur voor enkele schades.
- Deur rechts achter ophanging corrigeren
- Schade spatbord en deursponning rechts achter reparatie en spuiten
- Ster (vandalisme) op motorkap spuiten
- Deukje voorzijde motorkap uitdeuken
- Schades voorbumper overspuiten (iemand kon niet parkeren en liet geen briefje achter)
€ 975 ex
En, voordat die langs gaat laat ik 'm eerst grondig wassen en kleien door sponsor @capszz zodat de lak netjes schoon is voor de reparatie. Dan als het spuitwerk helemaal uitgehard is kom ik terug voor de volledige behandeling dus met polijsten etc.
 streef naar perfectie...je kunt er wel van op aan dat drewsmotion goed voor je auto zorgt. laatst op facebook zag ik al z'n nieuwe gereedschap... dat is wel echt profi spul. daar hoef je je geen zorgen om te maken. is het nog wat verzekeringswerk?
Bekrachtiging werkt ook...!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.