iichel
Exclusive lid
idd, wat ze zegt, unconnected.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Even gecheckt, die heb ik inderdaad ook (xxx40) maar laatste bit heeft met controller te maken geloof ik. Probleem met gti instelling was overigens niet te zwaar bedenk ik me nu, maar juist erg licht en zweverig, te meer bij hogere snelheden.
Ik zal zo even mijn originele autoscan erbij pakken, dan kan ik het dubbelchecken.
Address 44: Steering Assist Labels: 6Q0-423-156.clb
Part No: 6R0 423 156 C
Component: LenkhilfeTRW V278
Coding: 11221
Shop #: WSC 00788
VCID: 306FF64BF7D6889E243-8065
No fault code found.
Zoals gezegd vind ik de GTI instelling zweverig aanvoelen, te licht en des te harder je rijdt des te zweveriger hij voor mij voelt. Met de '4' setting lijken de wielen gewoon direct aan stuur verbonden te zijn, en dat blijft op hogere snelheid ook zo en geeft mij meer gevoel van controle (nog meer als er 'GTI'-stijl mee gereden wordt ).Okay, goed idee! Wat voor verschil merkte je tussen die twee?
Zoals gezegd vind ik de GTI instelling zweverig aanvoelen, te licht en des te harder je rijdt des te zweveriger hij voor mij voelt. Met de '4' setting lijken de wielen gewoon direct aan stuur verbonden te zijn, en dat blijft op hogere snelheid ook zo en geeft mij meer gevoel van controle (nog meer als er 'GTI'-stijl mee gereden wordt ).
Ik moet hier denk ik deels op terug komen. Gezien de regen had ik geen zin om naar buiten te gaan maar ik heb inmiddels die LCode.exe werkend van VCDS met de juiste label file. Daarin zie ik dat de autoscan die van 13 mei zou zijn, de 09-longcoding erin heeft met aanpassingen van kort geleden. Ik bedenk me nu dat ik de datum van de laptop steeds terugzet vanwege de clone kabel, dus dat zal 't probleem zijn. Dat brengt mij op het volgende, dat zou betekenen dat ik nu met 21 rijdt i.p.v. 41, dus nu snap ik het helemaal niet meer, want zoals in HOW-TO topic is te zien heb ik die juist op 41 gezet :').goeie info, thanks!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.