Ze mag weer gezien worden
Hoe kom je aan de My Polo sticker? Is het aan de buiten of binnenkant van de ruit geplakt?
Ik heb ze bij @Maik besteld, hij had er nog een paar Rood/wit zoals op de foto, rood/zwart en rood/zilver. Ze zitten aan de buitenkant.Hoe kom je aan de My Polo sticker? Is het aan de buiten of binnenkant van de ruit geplakt?
Stickers van het alarmsysteem zitten ook aan de binnenkant van de ruit... Zou moeten kunnen denk ik. Lijkt mij juist handiger ivm gebruik ruitenwisser/ ruitenkrabber.Ik denk dat als hij aan de binnenkant zit, hij minder duidelijk is en ik weet niet of het goed of mooi is met de verwarming.
Volgensmij heb ik mijn lichtschakelaar kapot gemaakt.. wou het uit halen.. Nu draait hij lichtjes en niet lekker..
Ja joh, door een of andere manier heb ik hem doorgedraaid..Heb ik ook gehad tijdens het uit halen. Die van mij kon je helemaal ronddraaien. Ik heb toen een andere besteld bij BM onderdelenshop.
Ziet er goed uit
Die kan ook nog steeds [emoji1]Ziet er goed uit
Ik heb nog altijd die "Car of the year 2010" sticker erop [emoji14]
De buitenste blazers zijn juist het makkelijkste!Bezig geweest met de nieuwe GTI (hoogglans) interieurdelen. Climatronic en radioconsole geen probleem. Voor het deel rondom de middelste blazers moet ik even een Torx setje kopen.
De buitenste blazers willen niet lukken. Passen GTI delen op de standaard blazers? Krijg het gevoel van niet! Iemand?
De buitenste blazers zijn juist het makkelijkste!
Even het rooster aan de onderzijde naar binnen duwen. Nu heb je aan de onderzijde wat grip om het gehele rooster eruit te trekken.
Je zult zien dat het heel makkelijk gaat!
Ik moet me nog even concentreren op de middelste rooster..
Probeer je de hele unit te vervangen of alleen de omlijsting?Was het maar zo'n feest... Het probleem ligt niet bij het demonteren van de blazers, maar de nieuwe interieurdelen willen niet vastklikken. Naar mijn inzicht zitten de bevestigingspalletjes van de metaalkleurige sierstrip in de weg. Bij de originele onderdelen zijn deze ook weggesmolten, lijkt het wel. Anyone a clue?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.