Schakelaar met auto functie..
Binnenkort mezelf verdiepen in de ch/lh..
Staan onderhand zoveel over maar ff zoeken hoe het precies werkt..
Is dat '' Chinees setje''?
Werkt uitstekend.
Schakelaar met auto functie..
Binnenkort mezelf verdiepen in de ch/lh..
Staan onderhand zoveel over maar ff zoeken hoe het precies werkt..
Indd, het is de "originees" setje..
Werkt prima!
Ook de tunnelmodus doet het goed..
De lichtsensor van je spiegel kun je wel gebruiken met de set van ciclo.Is het "chineese setje " plug and play?? Ivm met de lichtsensor die in de spiegel zit?? Of moeten er kabels getrokken worden vanaf de lichtunit.
Ik zal er aan denkenAls je hem ooit wil verkopen moet je mij even een hint geven dan kan Meijel er achter op blijven staan.
Nice!! Ik wil ook best reclame rijden voor My Polo, maar wil de sticker eigenlijk op de binnenkant van de ruit hebben. Verkoop je die ook @Maik ?
Vandaag bij de deukendokter geweest, weer wat deukjes minder in de Polo
Yep, ik was er ook 's ochtends, uurtje of 11 denk ik. De zwarte polo met r-line velgen, k moet je dan wel gezien hebben denk ik?Ik ben vandaag in de ochtend ook geweest!
A-point Badhoevedorp?
Yep, ik was er ook 's ochtends, uurtje of 11 denk ik. De zwarte polo met r-line velgen, k moet je dan wel gezien hebben denk ik?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.