Vandaag naar dealer geweest voor (longlife) beurt en gelijk zomer schoenen er onder laten zetten. Auto weer blij en fris. Ik alleen wat minder. Maar hij staat er weer toppie bij.
Het schijnt ook dat de Polo 6R Bluemotion motorisch gezien een stuk betrouwbaarder is dan de bolide van Max VerstappenNaast een lage rolweerstand en een geoptimaliseerde aerodynamica biedt de Polo 6R Bluemotion ook meer downforce dan zijn voorganger en is daarme een geduchte tegenstander voor Max Verstappen.
Volkswagen moet maar snel formule 1 motoren gaan bouwen.Het schijnt ook dat de Polo 6R Bluemotion motorisch gezien een stuk betrouwbaarder is dan de bolide van Max Verstappen
Dat komt me bekend voor haha! Veel plezier ermee.
Ik heb vandaag 2 diode's gekocht, dus mijne gaat straks ook perfect werken.
Wat heb je precies nog gedaan m.b.t. seinen op stand 0? Want dat kon ik namelijk al... Ben benieuwd.
Probeer je de hele unit te vervangen of alleen de omlijsting?
Ik kon de hele unit zo uitwisselen, geen probleem.
Vanmiddag 6000K Xenon verlichting en LED verlichting voor de stadslichten geplaatst.
Het enige probleem wat ik er nu nog mee heb, is dat de radio veel ruis geeft als ik de dimlichten aan zet. Dus hier moet ik nog even mee bezig
Stuur anders eens een close-up foto van de omlijsting en houder via PB.Alleen de omlijsting. Aangezien ik deze zonder unit heb gekocht. De unit gaat er zonder problemen af, net als de oude omlijsting. Maar de nieuwe wil niet passen... Heb ik andere units nodig?
Ga het met belangstelling volgen.
Schakelaar met auto functie..
Binnenkort mezelf verdiepen in de ch/lh..
Staan onderhand zoveel over maar ff zoeken hoe het precies werkt..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.