Je zou toch loodmoe van al die woordgrappen worden
haha prima, ik heb vandaag m'n polo verwend door 'm met 185 p/u over de snelweg te trekken. Nog niet eerder zo'n eind 4,5 km/liter op 't display zien staanGraag on- topic heren
Nee dat dacht ik al, kan wel de "nordic setting" aanzetten, maar wil niet dat de stadslichten branden anders lijkt icm met DRL net of ik continue met mistlampen aan rijdt.dat laatste gaat helaas niet lukken
Had hem eerst op 4 (light vehicle) gezet en nu dus even op GTI/RS vind beide in ieder geval beter dan de originele instelling.@rmr En bevalt dat op GTI/RS beter? Bij stond hij daar juist standaard op en heb ik hem op light vehicle gezet Stuurt veel directer, lijkt alsof stuur direct invloed heeft op de wielen ipv vertraging en snelheid afhankelijke uitslag
im in love. wow.zomerwielen er maar eens onder gezet...
Ik krijg de melding "You do not have permission to view media within this album"
http://www.mypolo.nl/xenforo/threads/m-g-in-het-westen.8920/#post-144659Paar pagina's terug zie ik iets staan over een meet en greet in het westen.. ik zie het graag gebeuren! Nog meer liefhebbers?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.