wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

@Enrico__GTI Neen de Euro98 is nog de 'normale' versie zonder bio element (of maximaal 5%)

Deze is er nog voor de motoren die niet compatibel zijn met E10, of voor diegenen die dat niet in hun tank willen. Of voor wie 98 moet tanken natuurlijk

Volkswagen  Polo 9N3 
Zal ook maar eens meedoen hier,
Auto gewassen, en zwarte embleem geplaatst op de voorkant, helaas pastte de achter embleem niet, dan maar verschillend gekleurde emblemen :p.
5063a2246da766f2218c5a1056025664.jpg

Volkswagen  Polo 6R 
De BGT gewassen met Meguiars "Ultimate Wash & Wax" ik moet zeggen, goed spul, je ziet echt het verschil met andere producten en de wasstraat.

Volkswagen  Polo AW Highline 
vandaag me wintersetje er onder vandaan gehaald. en voorlopig me ouder zomer set eronder.
hoop deze week me Mirabeau's binnen te krijgen :mrgreen:

Volkswagen  Polo 6R 
Kijk anders eens op www.carfema.nl
Heb je een beetje een prijs indicatie...
Het kost wat, maar geloof me.. je auto ziet er weer gloedje nieuw uit !!!
En een wax of glass coating is helemaal ideaal.... ;)

Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Auto op de brug gehad na een idiote trilling rechts achter. Blijkt mn band gecupped te zijn, t lijkt meer op een zeskant [emoji23].

Woensdag twee nieuwe achterbandjes erop en dan kunnen we er weer tegen aan!

Volkswagen  Polo 6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!