Ruiter91
Bekend lid
Alleen reset. Onderhoud was voorlopig nog niet nodig!Alleen gereset of ook onderhoud gedaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alleen reset. Onderhoud was voorlopig nog niet nodig!Alleen gereset of ook onderhoud gedaan?
Haha dankjewel! Toch een goeie 2,5 uur bezig geweest.Eer van het werk hij staat er weer blinkend bij mooi
Ik zou de grill zo laten (maar doen wat jezelf het mooiste vindt hoor).
Dankjewel!!Ik zou ook de grill zo laten, mooie auto!
Dankjewel! Misschien toch maar zo houden dan...Lekker kleurtje dat bruine, ik zou persoonlijk de grill ook gewoon zo laten
Nog maar een foto van de zijkant, wielen ook onder handen genomen dus ook maar ff showen!
Auto grondig gewassen, uitgestofzuigd en interieur ook gepoetst.
Twijfel nog altijd over een GTI grill..
Misschien een idee om gewoon je gordel om te doen?vandaag de vreeselijke piep uitgezet van me gordel. (is dit apk afkeur btw?)
haha indd. zal je advies opvolgen. maar afkeur of niet???Misschien een idee om gewoon je gordel om te doen?
Het is niet verplicht, dus ook niet afkeur als het is uitgeschakeld neem ik aanhaha indd. zal je advies opvolgen. maar afkeur of niet???
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.