Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat voor verlaging heb je eigenlijk? Veren? Zo ja originele dempers en ervaringen met die combinatie of een Schroefset?Winterbanden verruild voor de zomerbanden. Boavista’s staan ook strak met de verlaging. Al twijfel ik toch nog steeds of ik de auto weer op normale hoogte te zetten.
Zou hem zo laten staan! Oogt superstrak, zeker met de boavista's.Winterbanden verruild voor de zomerbanden. Boavista’s staan ook strak met de verlaging. Al twijfel ik toch nog steeds of ik de auto weer op normale hoogte te zetten.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En dat rijdt ook fijn? Zijn namelijk beetje aan het oriënteren naar een goede verlaging met behouding van het comfort, niet dat we de heletijd op de bumpstops rijden bijvoorbeeld.Ik rij op nieuwe Sachs supertouring dempers. Met eibach pro kit. Dus 25/30mm verlaagd.
Ik rij zelf op H&R verlaging met originele dempers, auto is iets stugger geworden. Duikt nauwelijks met remmen, rolt minder in der bochten, maar het comfort is er nog steeds. Ik heb ook nog 17 inch wielen er onder en dan word het ook weer iets stugger.En dat rijdt ook fijn? Zijn namelijk beetje aan het oriënteren naar een goede verlaging met behouding van het comfort, niet dat we de heletijd op de bumpstops rijden bijvoorbeeld.
Oh, lukt dat aan de achterkant met de originele dempers? Wij hebben ook 17 inch, als ik de perfecte rijhoogte zie met 4 man in de auto, zit de demper al tegen de bumpstops aan :/Ik rij zelf op H&R verlaging met originele dempers, auto is iets stugger geworden. Duikt nauwelijks met remmen, rolt minder in der bochten, maar het comfort is er nog steeds. Ik heb ook nog 17 inch wielen er onder en dan word het ook weer iets stugger.
Ik rij vrijwel nooit met 4 mensen in de auto, maar de enkele keer dat het gebeurt gaat het goed. Wel beetje aanpassen qua rijgedrag uiteraard.Oh, lukt dat aan de achterkant met de originele dempers? Wij hebben ook 17 inch, als ik de perfecte rijhoogte zie met 4 man in de auto, zit de demper al tegen de bumpstops aan :/
Ik denk ook dat de dempers op zijn, achter veert die heel makkelijk in..De eibach met Sachs dempers is nog behoorlijk comfi. Alleen bij korte oneffenheden komt t soms wel hard door. Ik ben met z’n vieren op vakantie geweest met volle bepakking met skikoffer. Geen enkele keer de bumpstop geraakt. Dat ging op een fatsoenlijke weg echt prima. Maar de weg Antwerpen Brussel was echt verschrikkelijk. Die is zo slecht, en dan is zo laag rijden wel irritant. Klappen komen flink hard door.
Als jij nu de bumpstop raakt zijn je dempers misschien gewoon op trouwens.
Als je tijdens het rijden een soort deining ervaart, in dit geval aan de achterkant, dan kun je er bijna 100 procent van uit gaan dat je dempers op zijn.Ik denk ook dat de dempers op zijn, achter veert die heel makkelijk in..
Achter voel ik wel eens dat die naar rechts meer inveert, en dan een klein beetje gaat na veren, auto heeft overigens bijna 150k kmAls je tijdens het rijden een soort deining ervaart, in dit geval aan de achterkant, dan kun je er bijna 100 procent van uit gaan dat je dempers op zijn.
https://www.autoblog.nl/nieuws/techniek-alles-wat-je-moet-weten-over-benzine-108334is de 98 dan geen E10?
ik heb de zomerset opgehaald, plastidip er af gehaald en glans zwart gespoten foto's komen binnenkort!
Inspectie melding gereset
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.